Gå til innhold

Dags igjen


Gjest beate74

Anbefalte innlegg

Vi e igang for femte gang. Denne gangen er det helt andre følelser i sving en før. De to forrige gangene visste alle venner og kolleger hva vi holdt på med. Nå vet nesten ingen det. Føler at det ingenting at fortelle lenger. har fått masse støtte og tillykkeønskinger før og føler at det kan bli litt vel mye. Tiden etter misslykket forsøk er tøff og denne gangen skal vi være alene om det. Vi satset alt på forrige forsøk. Levde veldig sunt i mange måneder før og jeg var sykemeldt helt fra spraystart til et par uker etter blodprøven. Følte nesten at livet stoppet opp og at all energi ble brukt på dette. Denne gangen går alt i full fart. Vi bestemte at vi ikke skulle bruke så mye energi på dette, men la livet gå sin vane gang.

Eggløsingssprøyta er satt og i morgen er den store dagen. Er veldig avslappet over det hele. Vi føler vel begge to at denne gangen sannsynligvis blir den siste. Vi har ingen forventninger at dette skal lykkes. Etter fire misslykkede forsøk dabber forventningene av. Blir veldig overasket om dette går bra. Tankene om adopsjon er blitt veldig aktuelle hos oss og jeg regner med at hvis dette går skeis er det punktum for forsøk. Slik føles det ihverfall ikveld. Ikke godt å si hva tiden bringer med seg....Min beste veninne har termin i morgen og jeg er veldig opptatt av å følge med alt som skjer med henne. Har ingen vonde følelser eller tanker om missunnelse. Hun har seks prøverørsbehandlinger bak seg. Alle misslykket. Uka før hun og mann skulle separere fant hun ut at hun var gravid og at det hadde klart det helt på egen hånd etter 17 års forsøk. De ordnet opp mellom seg og er lykkelige ventende foreldre.

Sånn går nok tankene ikveld. Skal møte på sykehuset imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Beate :o)

Forstår at du har vansker med å være pos. Er slik selv også til tider. Det holder hardt noen ganger. Jeg tror at det kan være sunt og bra å ta ting litt mer som det kommer om en klarer det, men det er søren ikke enkelt alltid. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fokusert på at dere uansett skal bli foreldre (det er vel kanskje det dere gjør?). Selv er jeg så heldig å ha en stor datter. Når det butter imot med aborter og bekymringer så kjenner jeg at jeg virkelig er priviligert. Jeg er svært opptatt av å få en søsken til henne, da hun ville vært verdens beste storesøster, så tanken på adopsjon er heller ikke helt fjern for oss om ivf ikke går.

Jeg ønsker dere lykke til med resten av forsøket!!! Tror det går bra jeg.... Siden jeg er LITT gravid nå sender jeg blått støv som du kan bre over eggene dine. XXX-er fingrer og tær :o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...