Gå til innhold

Ensom.....


Gjest gressenka

Anbefalte innlegg

Gjest gressenka

Skriver vel i grunnen for å høre om det finnes andre her i samme situasjon.

Bor sammen med en som jobber borte i tre uker og er hjemme tre uker.

Jeg går på attføring, så når han er hjemme, er vi sammen så og si hele tiden.

Vi har bare vært sammen i 8 mnd, og jeg er i d beste forholdet jeg noen gang har hatt,det sier han også. Men, jeg sliter fælt når han er borte, har stor familie og mange venner, men savner han så det gjør helt vondt.

Føler meg rett og slett SÅ ensom.

Får ikke pratet med han når jeg vil, da han jobber som fisker.

Når jeg begynner i jobb, er d mulig han finner seg noe på land, om vi klarer d økonomisk.

Prøver å ikke vise han hvor jævlig jeg har d, vil ikke han skal ha dårlig samvittighet. Visste at dette var jobben, og har bestemt meg for å ikke presse han til å gjøre noe annet.Håper noen der ute har noen gode råd til meg, for jeg sliter virkelig. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

få deg en hobby, eller et "liv". så lenge du sitter hjemme, syter og synes synd på deg selv så kommer dette "problemet" aldri til å gi avta...

så kom deg opp av stolen, finn frem et puslespill eller ta en tur i skogen... gjør ett eller annet for å glemme at du er aleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...