luckyto Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har tatt min 3. test i dag. Tok den forrige for to dager siden. Testen i dag var ikke påfallende tydeligere enn sist. Hva kan grunnen være. Jeg blir gal av dette!! Kanskje mange synes jeg skulle være fornøyd med å ha testet pos., men jeg føler meg helt på tuppa.... Jeg har ikke hatt antydning til blødninger. Har mensmurringer uten at det trenger å bety noe. Jeg har jo også vært forvirret over at uggenheten ol. har avtatt, men i går var jeg ute med noen venninner og spiste og ble kjempedårlig og svimmel - så tegnene er jo der. Skal ta ny blodprøve kommende onsd. Får ikke svar før fred. Det er jo en eeeeevighet til. Er det vanlig at det går mange dagene før man får sterkere strek? Unnskyld sutringen, men en plass må det komme ut ) Forsøker å trøste meg med at streken ihvertfall ikke var svakere. Det var jo det jeg var mest redd for... klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Nå skal du ikke ta mer tester før blodprøven på onsdag. Det bestemmer jeg. ) Du bare ruinerer deg og blir ikke klokere i det hele tatt. Antakelig går du bare rundt og er urolig uten grunn. Blodprøven gir deg svaret du lengter etter. Fælt å si det, men du får bare sko deg med mer tålmodighet. Legg vekk testene. ) Lykke til. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demeter1 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei luckyto, og gratulerer med graviditeten! I begynnelsen er det ikke så mye HCG i omløp, og det er individuelt hvor fort den stiger. Hos meg slo ikke testen ut engang, enda jeg ikke hadde tjuvtestet. Først 17 dager etter innsetting kom det en strek, den var klart synlig, men langt fra så blå som referansestreken. Nå er jeg vel 15 uker på vei. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Nå skal du ikke ta mer tester før blodprøven på onsdag. Det bestemmer jeg. ) Du bare ruinerer deg og blir ikke klokere i det hele tatt. Antakelig går du bare rundt og er urolig uten grunn. Blodprøven gir deg svaret du lengter etter. Fælt å si det, men du får bare sko deg med mer tålmodighet. Legg vekk testene. ) Lykke til. Hilsen Dere er nå søte da... ) Kan jeg ikke få ta en bitteliten en etter helga???? *ler* Tror det rabler for meg før de neste tre mnd. er over ;o) takkeklem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Hei luckyto, og gratulerer med graviditeten! I begynnelsen er det ikke så mye HCG i omløp, og det er individuelt hvor fort den stiger. Hos meg slo ikke testen ut engang, enda jeg ikke hadde tjuvtestet. Først 17 dager etter innsetting kom det en strek, den var klart synlig, men langt fra så blå som referansestreken. Nå er jeg vel 15 uker på vei. Klem fra Tusen takk Demeter1. Dette var betryggende å høre ) Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mtd Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei luckyto! Begge gangene jeg har testet positivt, har streken vært kjempesvak. Kanskje fordi jeg hadde lavt Hcg-nivå?! Jeg har aldri opplevd å se begge strekene like sterkt som de viser på pakningene til testene. Ta en ny test over helga hvis du føler deg usikker. Det beste tegnet for deg nå, er at du ikke har noen blødning. Og får du det, så kan det gå veldig bra likevel. Ha en fin helg! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei luckyto! Jeg støtter meg til yogi om å la vær å ta flere tester, du blir bare bekymret av det... Dette kommer til å gå bra! Trekk pusten dypt inn, tenk positive tanker og gled deg over at du faktisk er gravid :-) Ha en god og positiv helg :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.