Gå til innhold

God morgen, Amiga:-)


Spenning

Anbefalte innlegg

Hei, cet ikke om du sover lenge i dag så jeg sender ingen sms som vekker deg. Hører jeg fra deg når du våkner? Jeg er lite på nett disse turbulente dagene som nesten tar knekken på meg:-( Men har noen små nyheter da vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Wulfi

    11

  • Spenning

    5

  • Retz

    4

  • Taj Mahal

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Åh jassånådah !!! Så det er bare Amiga du ønsker en god morgen ? *fornærmet*

*Vil OGSÅ ha en god morgen vel*

Kong Salomo / Jørgen Hattemaker etc.....

*fornærma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen... Er du våken vesle esel ? Så godt å se deg. Du har morgehøy i munnviken din :-)

Du har hest ikke sant? Jeg kjører forbi travbanen hver dag, og der står masse hester i sånn hesteinnhegning. De står bestandig hode mot hale, to og to, og gnager på hverandres rygg og man. Hvorfor gjør de det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..ulver og esler!

:-)

Du kunne jo dratt en kam gjennom høyestakken din, da.....

:op

Du, han sildakongen, du kjenner vel ha tenker jeg??

*host* ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hest ikke sant? Jeg kjører forbi travbanen hver dag, og der står masse hester i sånn hesteinnhegning. De står bestandig hode mot hale, to og to, og gnager på hverandres rygg og man. Hvorfor gjør de det??

Hester er sosiale vesener som liker kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hest ikke sant? Jeg kjører forbi travbanen hver dag, og der står masse hester i sånn hesteinnhegning. De står bestandig hode mot hale, to og to, og gnager på hverandres rygg og man. Hvorfor gjør de det??

De koser med hverandre. De står og gnager på hverandre uten å bite ,og det elsker de. Det viser at de er gode venner ,og slapper av sammen.

Føllet mitt og et annet føll står slik halve dagen og gnager på hverandre. De er kjærester :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du kunne jo dratt en kam gjennom høyestakken din, da.....

:op

Du, han sildakongen, du kjenner vel ha tenker jeg??

*host* ikke det?

Kam er for pingler.

Sildakongen, huh? Skal jeg fikse en date for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koser med hverandre. De står og gnager på hverandre uten å bite ,og det elsker de. Det viser at de er gode venner ,og slapper av sammen.

Føllet mitt og et annet føll står slik halve dagen og gnager på hverandre. De er kjærester :-)))

hmmm.... Jeg som løp for harde livet da en hest kom bort og ville "gnage" litt på meg...den bet ikke, men fy å redd jeg ble. Også viser det seg alså at den bare ville bli min venn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De koser med hverandre. De står og gnager på hverandre uten å bite ,og det elsker de. Det viser at de er gode venner ,og slapper av sammen.

Føllet mitt og et annet føll står slik halve dagen og gnager på hverandre. De er kjærester :-)))

Aha...*og ideene bare ramler inn her* ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo dratt en kam gjennom høyestakken din, da.....

:op

Du, han sildakongen, du kjenner vel ha tenker jeg??

*host* ikke det?

ALLE "kjenner" sillakongen vettu :-)

Han er så kul der han står på balkongen sin og vinker på 17 Mai :-) Du hadde nok likt han.

Alle Sildakonger med respekt for seg sjøl har da et esel i hagen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... Jeg som løp for harde livet da en hest kom bort og ville "gnage" litt på meg...den bet ikke, men fy å redd jeg ble. Også viser det seg alså at den bare ville bli min venn :o)

*LOHOHOL*

Mulig jeg skal gi sambo et vennskapelig jafs når han kommer hjem om ei uke. Tro om han blir imponert da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... Jeg som løp for harde livet da en hest kom bort og ville "gnage" litt på meg...den bet ikke, men fy å redd jeg ble. Også viser det seg alså at den bare ville bli min venn :o)

Mange hester liker å gnage på knokene til folk. Man holder knytteneven frem mot dem (vannrett asså) og så kan hesten gnage på hånden din. Gjør nesten ikke vondt engang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE "kjenner" sillakongen vettu :-)

Han er så kul der han står på balkongen sin og vinker på 17 Mai :-) Du hadde nok likt han.

Alle Sildakonger med respekt for seg sjøl har da et esel i hagen !

Fysj, for et tåpelig forslag!

tenke seg til......HAH! LIKSOM!!!!

NEVER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er du også ? Ja?

*gnager på streken* :o)

Hehe... og ikke bare litt heller!! Også synes jeg hester er innmari ålreite dyr! :-)

*regnager*

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...