Gå til innhold

Hva kan gjøre for å heve en rævva-dag til et høyere nivå?


Streken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei __ :)

Ville bare gi deg en oppmuntrings klem ;o)

Ta deg en kopp kakao med krem?

Fotbad?

Gå en lang tur?

Et bad?

hm...kanskje mer jenter som gjør slikt for å bli i bedre humør men...det kan gjøre godt og stelle og skjemme seg selv litt ekstra godt bort på slike dager. En god og spennende bok kan kanskje også være tingen?

Hpåper du får en triveligere dag etter hvert i alle fall

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta toget et sted - bare gå av på en stasjon du aldri har gått av på...finn en kafé, sett deg ned og se litt mystisk ut,- bestill kaffe, og bare sitt der og se på folk! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei __ :)

Ville bare gi deg en oppmuntrings klem ;o)

Ta deg en kopp kakao med krem?

Fotbad?

Gå en lang tur?

Et bad?

hm...kanskje mer jenter som gjør slikt for å bli i bedre humør men...det kan gjøre godt og stelle og skjemme seg selv litt ekstra godt bort på slike dager. En god og spennende bok kan kanskje også være tingen?

Hpåper du får en triveligere dag etter hvert i alle fall

*klem*

salaam :-)

fine tips.. bare at jeg er på jobb :-(

også liker jeg ikke sjokolade ;-)

men takker for klemmen!! :-))

*reklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligne deg og dagen din med noenogganskemangenittiprosent av jordas befolkning og deres dag.

Det hjelper også med orale nytelser.

Å sammenligne osv. gjør jo ikke noe med dagen min da. Jeg må bare beklage at jeg tilhører de noen-og-få prosentene som er født i verdens rikeste dusteland... men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Orale nytelser... hmm... hvem skal nyte hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta toget et sted - bare gå av på en stasjon du aldri har gått av på...finn en kafé, sett deg ned og se litt mystisk ut,- bestill kaffe, og bare sitt der og se på folk! ;-)

wow.. det hørtes tøft ut.. må bare vente til 1. mai.. tror ikke det går no tog her før da! ;-)

(det 8.mars-toget tar jeg _ikke_!!! Der kakles det bare; bråk og #*@ spetakkel!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne osv. gjør jo ikke noe med dagen min da. Jeg må bare beklage at jeg tilhører de noen-og-få prosentene som er født i verdens rikeste dusteland... men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Orale nytelser... hmm... hvem skal nyte hva?

Jeg får det straks bedre hvis jeg tenker i overordnede perspektiver. Men jeg er jo ikke deg, da...

Orale nytelser var selvsagt myntet på deg. Det var jo du som hadde det dårlig, ikke sant? Nå tenker du sikkert koffert (som det het en gang i verden) og det er forsåvidt greit... men jeg tenkte nå mer på å putte noe godt i munnen. Hehe. Presiserer: Sjokolade, en bedre middag eller lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det straks bedre hvis jeg tenker i overordnede perspektiver. Men jeg er jo ikke deg, da...

Orale nytelser var selvsagt myntet på deg. Det var jo du som hadde det dårlig, ikke sant? Nå tenker du sikkert koffert (som det het en gang i verden) og det er forsåvidt greit... men jeg tenkte nå mer på å putte noe godt i munnen. Hehe. Presiserer: Sjokolade, en bedre middag eller lignende

Hmm.. har vel nevnt at sjokolade ikke er min greie.. Det med middagen var jo kanskje ikke så dumt. Men det er jo en stund til... Får vel kreke meg gjennom denne dagen også. Blir nok bedre.. snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Ta toget et sted - bare gå av på en stasjon du aldri har gått av på...finn en kafé, sett deg ned og se litt mystisk ut,- bestill kaffe, og bare sitt der og se på folk! ;-)

Jeg støtter flisa her. Det høres veldig spennende ut, så det må jeg prøve en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter flisa her. Det høres veldig spennende ut, så det må jeg prøve en gang.

Veeel... en god ide er det ja.. hvis vi ser bort fra at jeg er på jobb.. og har noen-og-åtti mil til nærmeste jernbanestasjon.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel... en god ide er det ja.. hvis vi ser bort fra at jeg er på jobb.. og har noen-og-åtti mil til nærmeste jernbanestasjon.. ;-)

Men herregud - er du på Svalbard? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow.. det hørtes tøft ut.. må bare vente til 1. mai.. tror ikke det går no tog her før da! ;-)

(det 8.mars-toget tar jeg _ikke_!!! Der kakles det bare; bråk og #*@ spetakkel!!)

Kjeften på rei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...