Gå til innhold

Første stikk tatt!


tieto

Anbefalte innlegg

Hei!

Tuusen takk for alle lykke-til-innlegggene igår ;-)

Ja nå er altså første stikk tatt og jeg gleder meg til å bli kvitt hetetoktene (de har vært mange og intense...)

Siste dag på jobb for meg idag også, har fått sykemelding fra mandag for å fokuserere kun på forsøket og meg selv denne gangen. Gleder meg til å kjøre litt "egotripp" nå ;-)

Stå på alle sammen!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi!!

Velkommen etter! Tok mitt

tredje stikk igår og hetetoktene er forsvunnet. Drømmene er rare ennå, men det kan jeg vel leve med. Drømte at eggene ble tatt ut via ryggraden?!

Jeg skal sykemeldes fra onsdag så det skal bli deilig. Vi må konsentrere oss om å lykkes nå!!

Vi får holde hverandre oppdaterte! Når skulle du på første UL igjen? Jeg skal på onsdag.

God helg!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!

Velkommen etter! Tok mitt

tredje stikk igår og hetetoktene er forsvunnet. Drømmene er rare ennå, men det kan jeg vel leve med. Drømte at eggene ble tatt ut via ryggraden?!

Jeg skal sykemeldes fra onsdag så det skal bli deilig. Vi må konsentrere oss om å lykkes nå!!

Vi får holde hverandre oppdaterte! Når skulle du på første UL igjen? Jeg skal på onsdag.

God helg!

Klem kul

Hei du!

Drømmer mye rart ja, første forsøk husker jeg at jeg drømte at jeg fikk veneflonen opp i ganen (auuuu....)

Jeg skal på ultralyd på torsdag :-)

God helg til deg også!!

Helgekos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tieto, og velkommen etter!

Det er godt å bli kvitt hetetokter og humørsvingninger... Og det beste av alt er at det betyr at det nærmer seg!! Jeg kjøpte profasien i dag, og skal på uttak på tirsdag. Det skal bli så deilig å komme i mål med dette forsøket! Selv om ventetiden selvfølgelig blir det mest nervepirrende...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...