Gå til innhold

Etterlysning!

tieto

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har sett noe fra:

Dipsey... (tenker på deg...)

Sats... (håper alt er iorden..)

Becca72.. (venter på mail..)

Aviva... (har du testet...)

Shenando... (er du fit 4 fight igjen snart?)

Bentis...

Håper ikke jeg fornærmer noen som jeg ikke har tatt med her.. det var de jeg kom på i farten en fredags-morgen...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

joda humøret er på topp om dagen. er gravid og er 5 uker på vei..:)

tar en dag av gangen nå, og håper på det beste!

lykke til du også!

klem

Hei!

*rødmer litt her*

Jeg så tilbake på eldre innlegg og så jo at du hadde fått så høy hcg-utslag på blodprøven.... Kan jeg skylde på spray-tåke?????

Kos deg med den voksende magen! Blir spennende å se om også du bærer på tvillinger! Lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tieto!!

Takk for etterlysningen. Jeg er mektig imponert over din hukommelse! Det er jo ganske mange nick som svirrer i forumet her :)

Jeg har prøvd å få tankene over på andre ting i det siste, blir så sliten av å tenke så mye hele tiden, derfor har jeg ikke vært så aktiv her.

Vi skal igang med nytt forsøk på Røde Kors i starten av oktober, igjen i naturlig syklus. Så nå har jeg bestilt time til fotsoneterapi, uten at jeg har spesielt stor tro på det, men jeg innbilder meg at det kan være avslappende og behagelig i alle fall.

Jeg kommer nok sterkere tilbake etter hvert :)

Mange lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tieto!!

Takk for etterlysningen. Jeg er mektig imponert over din hukommelse! Det er jo ganske mange nick som svirrer i forumet her :)

Jeg har prøvd å få tankene over på andre ting i det siste, blir så sliten av å tenke så mye hele tiden, derfor har jeg ikke vært så aktiv her.

Vi skal igang med nytt forsøk på Røde Kors i starten av oktober, igjen i naturlig syklus. Så nå har jeg bestilt time til fotsoneterapi, uten at jeg har spesielt stor tro på det, men jeg innbilder meg at det kan være avslappende og behagelig i alle fall.

Jeg kommer nok sterkere tilbake etter hvert :)

Mange lykkeønskninger fra

Jeg har vært på fotsoneterapi, og jeg kan garantere, at det er absolutt, IKKE behagelig. Men jeg har ikke tenkt til å slutte for det..... Her prøves alt. Unnskyld att jeg blander meg inn, men jeg var i det hjørnet.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...