Gå til innhold

Altfor snille DOL'ere!


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Når skal vi dra i gang en fet diskusjon her inne igjen????? Her finnes det "bare" snille og greie DOL'ere! Ingen barskinger her eller? Jeg vil lukte blod! Hehe.

*galer som en hane* og slår seg på brystet *AU* Puppene mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes! Hiv deg inn på samliv og diskuter utroskap ;0)

Jeg tror det er noen der inne som innbilder seg at de skal få gamle ærverdige doleres godkjennelse til å pule rundt bak ryggen på gubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Hiv deg inn på samliv og diskuter utroskap ;0)

Jeg tror det er noen der inne som innbilder seg at de skal få gamle ærverdige doleres godkjennelse til å pule rundt bak ryggen på gubben...

æææ, hvor kan jeg "hive meg inn" da? Det er INGEN som diskuterer så fillene fyker jo!!!

okey, er det greit at et homofilt par skal skaffe ei berte fra gata slik at de kan gjøre henne gravid slik at de senere kan "kvitte seg" med a? Assa selvfølgelig ikke voldtekt, men dere vet sånn ca hva jeg meiner? People?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ, hvor kan jeg "hive meg inn" da? Det er INGEN som diskuterer så fillene fyker jo!!!

okey, er det greit at et homofilt par skal skaffe ei berte fra gata slik at de kan gjøre henne gravid slik at de senere kan "kvitte seg" med a? Assa selvfølgelig ikke voldtekt, men dere vet sånn ca hva jeg meiner? People?

mmm..

*tenke*

svaret er 'i en anderledes verden hvor slikt hadde fungert: ja.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ, hvor kan jeg "hive meg inn" da? Det er INGEN som diskuterer så fillene fyker jo!!!

okey, er det greit at et homofilt par skal skaffe ei berte fra gata slik at de kan gjøre henne gravid slik at de senere kan "kvitte seg" med a? Assa selvfølgelig ikke voldtekt, men dere vet sånn ca hva jeg meiner? People?

Du er på feil forum.

*lusker avgårde til mer mudrete farvann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...