Gå til innhold

hvor mange gulvtepper har du?


Gjest teppeløs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden vi har parkett kan det bli litt kaldt, så vi har et gulvteppe foran sofaen. Vi har også et i gangen, rett innenfor inngangsdøren for at vi ikke skal gni vann eller gjørme utenfra på parketten. Ellers har vi ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen! Har vannbåren gulvvarme og ikke behov for tepper.

(eller ett, Lillebror har et teppe med veier og bygninger på rommet sitt, men det teller da ikke ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei lita "matte" i gangen som ikke sklir unna når ungene løper på den, og ei rød fillerye på kjøkkenet. Og jo, så har ungene ei bilmatte, og enda ei ligger på soverommet... Øh... *Teller og rekker opp hånda* Jeg har fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gule og en ikke fullt så gul. De er alle i ulike størrelser. "Jeg tar en lang og to av de mellomste" sa jeg i butikken. "Vi har bare en mellomst" svarte han. "Ok, da tar jeg en mellomst, en ikke fullt så mellomst og en lang" sa jeg da. "Hvilken farge vil du ha?" spurte han. "Jeg vil ha rød" svarte jeg. "Vi har bare gul" sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...