Gjest hvorfor angst Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Angstanfall *Hvorfor er det angstanfall alltid kommer når man er alene? * Hvorfor kommer de når en leser om ting så er sååå nær opp til ting en har gjordt at en kunne ha tatt feil og en kunne bli syk? Ja, jeg har angst for å bli syk. Det merkelige er at nå har jeg influensa...og så leser jeg om noe som er mye værre og blir kjempe redd. Angsten knyter seg i meg og jeg føler meg som en hypokonder...men det er jeg ikke. Ikke annet enn når angsten vrir seg totalt om meg og jeg ikke klarer å få inn en eneste normal logisk tanke i det hele. Angstanfall gir jo så rare symptomer... når en er redd for sykdommer...så får man følelsen av å ha akkurat de symptomene...selv om en vet at en ikke har dem alle. Og så får jeg svarte sommerfugler i magen og alt blir pyton. Og jeg som er hjemme fra jobben fordi jeg har influensa...vel jeg er nesten frisk nå, men hoster og snufser og det er liksom ikke så gøy å gå på jobb med... Men så er det fredag i dag og jeg bor alene og så får jeg angst og det er 2 helgedager før jobb igjen , hvor jeg treffer andre å snakke med. En blir så alene med denne angsten. Det er det som er det verste og ikke kunnen bli avledet vekk fra tankene man har fått inni hodet! Jeg har tidligere hatt mye mer angst enn nå...men når den nå kommer så er den så sterk... Hva kan jeg gjøre? (PS. Har vært utsatt for overgrep som forsterket angsten min). Er annonym i innlegget, sorry... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71191-angstanfall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nica Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 ingen du kan snakke med? Få på besøk? Er kanskje litt lurt bare det å komme seg utenfor litt. Om det så bare er for å sjekke om solen er rund ennå, eller om regnet faktisk er vått. Komme seg opp av den der stoler der tankene binder en fast. og hvis du tør..snakke med folk.. ikkje sitte alene og "pleie" angsten... varm klem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71191-angstanfall/#findComment-349701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.