Gå til innhold

FU: Pleier du å snakke med trærne i skogen?


Streken

Anbefalte innlegg

Hører det er noen som gjør sånt. Har du ev. noen favoritt-trær som forstår deg bedre enn andre? Og hjelper det å snakke med trærne? Ev. hva hjelper det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenk det så ! *ler*

Trærne hører på deg, ikke alle er enige med deg,men alle lytter de til det du har å si.

Jeg har noen favoritt trær som jeg har kjent hele livet ,og de står meg veldig nær så !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenk det så ! *ler*

Trærne hører på deg, ikke alle er enige med deg,men alle lytter de til det du har å si.

Jeg har noen favoritt trær som jeg har kjent hele livet ,og de står meg veldig nær så !!!

*lol* Åffer er jeg ikke overraska tro?!?

*tegner "donald-bilder" og flirer herfra og til evighet..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOLOLOL*

I stedet for å sitte her ,så kan du jo ta deg en skogstur vel ! *Kakk i hue*

:o)

_Noe_ må jo en stakkar finne på for å få opp humøret??

Usj.. kjenner ingen av trærne jeg vettu... Har så vanskelig for å ta kontakt med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det så ! *ler*

Trærne hører på deg, ikke alle er enige med deg,men alle lytter de til det du har å si.

Jeg har noen favoritt trær som jeg har kjent hele livet ,og de står meg veldig nær så !!!

Trærne er koselige dei... de er så forståelses fulle .. er flinke å lytte.. men det er kanskje ikke så lurt å gi de en klem... i hvert fall ikke gran og furu trær.. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...