Gå til innhold

Føler du deg...


Gjest Sky'sTheLimit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjæreste, men jeg har aldri tidligere følt meg presset til å ha sex med noen.

Håper ikke mine partnere har følt det sånn de heller, og jeg velger å tro at de har hatt vett til å si fra i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjæreste, men jeg har aldri tidligere følt meg presset til å ha sex med noen.

Håper ikke mine partnere har følt det sånn de heller, og jeg velger å tro at de har hatt vett til å si fra i en sånn situasjon.

Jepp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger blitt presset, men aldri gitt etter for det.

Eksen kom ofte med sånne kommentarer som "kom igjen da, du kan bare ligge det, jeg skal gjøre alt arbeidet!"

Eller "bare sov du, jeg skal prøve å ikke vekke deg, bare løft den ene foten over her..."

Jeg er derimot sta som f...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger blitt presset, men aldri gitt etter for det.

Eksen kom ofte med sånne kommentarer som "kom igjen da, du kan bare ligge det, jeg skal gjøre alt arbeidet!"

Eller "bare sov du, jeg skal prøve å ikke vekke deg, bare løft den ene foten over her..."

Jeg er derimot sta som f...!

hehe, den siste var god; "bare sov du, skal præve å ikke vekke deg",hehe... hadde ikke så mye å skryte av han skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

hehe, den siste var god; "bare sov du, skal præve å ikke vekke deg",hehe... hadde ikke så mye å skryte av han skjønner jeg...

Hehe , jeg gjorde med mannen min en gang han sov .

Det virket som han nøt det , men husket ikke no dagen etterpå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den siste var god; "bare sov du, skal præve å ikke vekke deg",hehe... hadde ikke så mye å skryte av han skjønner jeg...

Det er vel en grunn til at han nå er en eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kjærester der det forekom en del press, ja. Slike situasjoner liker jeg dårlig. Resultatet er bare at lysten blir mindre og mindre ettersom tiden går. Press funker dårlig på meg, og jeg hater det!

Kan faktisk huske et ekstremt tilfelle fra mine yngre dager (begynnelsen av tjueårene).

Jeg hadde vært hos tannlegen og fått skåret ut en visdomstann. Det virket ikke særlig vellykket, for når bedøvelsen gikk ut, fikk jeg store smerter og blodet rant i munnen i tre dager etterpå. Jeg lå krøllet sammen til sengs med en bøtte ved siden av sengen. Noen ganger når munnen fyltes med blod, måtte jeg spytte det ut, for å svelge så mye blod blir man kvalm av.

Et par dager etter tanntrekkingen, og med bøtta ved siden av sengen fremdeles, presterte kjæresten min å sette opp et skikkelig furtetryne og sur mine. Han hevdet at jeg ikke var glad i han mer, og at hele forholdet var i ferd med å gå i stå (husker ikke ordrett hva han sa, men det var altså noe sånt). Forbløffet spurte jeg hvorfor det. Det var bare et par dager siden sist vi hadde sex.

Han hevdet at jeg ikke hadde utført munnsex på han på tre dager, og at det derfor var noe alvorlig galt......

Herregud, utbrøt jeg, jeg har røsket ut en visdomstann, har fått et stort sår i kjeften som det blør av, det verker i munnen og munnen er full av blod! Hva forlanger du egentlig !!???

Han hadde ihvertfall skam nok i livet til å se litt flau ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...