Gå til innhold

FU: Hvor ofte vasker du kjøleskapet?


Gjest Husmother

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjøleskapet mitt inneholder bare en tube kaivar, en eske med egg, og en melkekartong. Tror ikke det trengs å vaskes. Har aldri gjort det iallefall... og har ikke lyst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Hehe, rart du skulle spørre om det akkurat i dag. Jeg fant ut at jeg måtte vaske ut gammel gørr i kjøleskapet på jobb. Jeg brukte noe sterkt guff på ei sprayflaske, men vasker jeg hjemme, bruker jeg som regel Jif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh..

Det er bra det ikke bare er jeg som kjeder meg i dag...

Jeg vasker kjøleskapet hver gang det kommer en synlig flekk på hylla. Hele skapet på en gang tar jeg sjelden, da blir det heller når det trengs. Det er jo så fort gjort når man tar ting med det samme, og ikke lar skitten gro fast.

Bruker Jif i forskjellige varianter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker det skikkelig ut en gang i mnd. med Jif!

Ellers svipper jeg lett over det en 2- 3 ganger i uka ...

Det gjorde jeg også en gang i tiden men nå er jeg alt for lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...