Gå til innhold

Tuuuusen takk!!


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

For alle trøsteklemmer som jeg har fått av dere!

Helt utrolig hvor mye medmenneskelighet det enda eksisterer i denne verden.. :o)

Har ringt riksen..de mente at alle eggene var tatt ut, men vi hørte da at legen sa noe helt annet..

Umodne egg var ett resultat av min PCOS.

Skal starte opp ved andre menstruasjon igjen...YES!

Så, til alle dere som jeg ikke har fulgt med i det siste...hvordan går det?

Tieto, du stikker vel du? Hvordan gikk det for svigerinna di?

Ønsker dere alle stikkere og sprayere lykke til. Håper jeg snart får maskinen min igjen, krangler med leverandøren litt..hehe..

Vi er nå fit for fight igjen, og neste gang skal vi ha inn egg...garantert, de mente jeg skulle øke dosen, og gå til enda flere kontroller i tigerstaden...godt jeg ikke bor så langt unna...eh, vel nooot!! :o) Det skal vel ordne seg..

Kommer snart tilbake for full maskin, og i mellomtiden får jeg låne meg til litt tid her inne..

Stor takknemlig kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei dipsey

så fint å høre fra deg!!!

godt å høre at dere skal starte kjapt opp igjen. stå på!!

eneste som kan bli litt slitsomt må være alle turene til Oslo, men....hva gjør man ikke for å få barn...(c;

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du snart er i gang igjen,gleder meg.

Jeg er på 3 dag med stikking med gonal-f og det går kjempefint,mannen stikker da for det er en slik lang spiss.

De to første gangene tok det litt tid å stikke for jeg lå der og lo nervøst.I dag gikk det helt greit.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du snart er i gang igjen,gleder meg.

Jeg er på 3 dag med stikking med gonal-f og det går kjempefint,mannen stikker da for det er en slik lang spiss.

De to første gangene tok det litt tid å stikke for jeg lå der og lo nervøst.I dag gikk det helt greit.

Lykke til.

Du stikker deg vel ikke med opptrekkskanylen?

Nålen er da ikke så lang - mulig jeg er så erfaren at nåler er blitt bagateller, men tenkte jeg skulle tipse deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dipsey,

så godt å høre at dere snart er igang igjen.

Krysser fingrene for at neste forsøk er det som skal til.

Ta godt vare på hverandre.

Kos

og jeg trykket to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stikker deg vel ikke med opptrekkskanylen?

Nålen er da ikke så lang - mulig jeg er så erfaren at nåler er blitt bagateller, men tenkte jeg skulle tipse deg...

Nei jeg har engangssprøyter,men de er vel en 1 cm lange.Det er ikke så fælt nå men jeg gjør det ikke selv.lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dipsey!

Godt å høre at du er fit4fight igjen :-) Denne gangen kommer det til å gå bra! Nå vet de litt mer om hvordan du reagerer på hormonene.

Jeg er i gang med sprøytene ja og skal til første ultralyd på torsdag. Sykemeldt er jeg også nå så nå skal jeg bare lade opp batteriene og laste ned positive tanker ;-)

Svigerinnen min fikk satt inn 2 fine egg som var delt i 6 og 8 og nå nærmer det seg testing for henne med stormskritt. Går fort for en som ikke venter på testingen selv ;-)

Lykke til på neste forsøket ditt Dipsey. Du kommer til å bli skikkelig urban av all fartingen frem og tilbake til tigerstaden ;-)

Håper du snart får tilbake pc'n din.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...