Gå til innhold

FU:sjokolade


Gjest snubla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Jeg simpelten ELSKER sjokolade! Nam, nam! Jeg er ikke redd for å prøve nye ting ;) så jeg kjøper nye smaker etterhvert som jeg blir lei de gamle. Men jeg kommer alltid tilbake til Snickers! Den er bankers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg simpelten ELSKER sjokolade! Nam, nam! Jeg er ikke redd for å prøve nye ting ;) så jeg kjøper nye smaker etterhvert som jeg blir lei de gamle. Men jeg kommer alltid tilbake til Snickers! Den er bankers.

Særlig når den kommer rett ut fra kjøla på Esso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isen Snickers mener du? Tja den er grei nok. Men jeg foretrekker Daim is.

Jeg mener sjokoladen. På min stam-Esso stasjon har dem Snickers i en liten kul hylle i brusskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver gjerne nye typer, spesielt dersom det er "voksen" smak på (mørk sjokolade, trøffel etc.). Denne uka har jeg faktisk smakt to nye - en fra Freia som heter Cappuccino og en mørk en fra Nidar som heter noe på B. De var gode, begge to - typiske kaffesjokolader!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har iike noe imot å smake nye sjokolader, men kommer alltid tilbake til Freia's melkesjokolade. Helst kjøleskapskald, og med et glass melk til. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...