Gå til innhold

Når katten er borte...(retz, Ragland og andre kjente av St. Snoops)

Anbefalte innlegg

...leker musene på bordet ;)

Så sønnen til St. Snoops har slengt opp webcam'et med live streaming fra huset til disse sære trønder'ne. Mutter'n er ikke hjemme for tiden, men dere kan affal nyte synet av den vakre sønnen i huset....hehe

http://bedehuset.inetcam.com/

enjoy :)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

20

• mrJigggy

9

• Snoopy_Syttifire

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Kult!

Kan man - dvs du - plassere St Snoopy foran den camweb-greia også? Fortrinnsvis som skjult kameraopplegg.

det kan nok sikkert la seg ordne jah. Kan sette dette progget til å autostarte med Windows, male LED'n (altså lampa på cam'et) sort og voila! Man veit aldri at man er online....muahahahahaha!

det kan nok sikkert la seg ordne jah. Kan sette dette progget til å autostarte med Windows, male LED'n (altså lampa på cam'et) sort og voila! Man veit aldri at man er online....muahahahahaha!

JA!

Klarer du å få tilgang til modermobilen? Da kan du pipe meg når hun logger seg på. Man vil jo ikke gå glipp av viktige hendelser i livet.

JA!

Klarer du å få tilgang til modermobilen? Da kan du pipe meg når hun logger seg på. Man vil jo ikke gå glipp av viktige hendelser i livet.

Vel, det kan bli vanskelig før på søndag....men du kan jo send meg ditt nr enten via MSN eller no. Logg deg på msn du...jeg har deg lagt inn på listen ;)

Vel, det kan bli vanskelig før på søndag....men du kan jo send meg ditt nr enten via MSN eller no. Logg deg på msn du...jeg har deg lagt inn på listen ;)

Den vil ikke. :-/ Den grønne mannen blir bare stående og dirre. (skjer av og til) Trooor jeg la til deg på lista, da finner jeg vel mailadressa di inni der et sted? Vel, skal alltids få avgårde mob.nr mitt innen søndag. Å dæver'n, dette skal bli gøy! ;-)

Oops, nå hører jeg isbilen!

*Pofff...*

Annonse

Den vil ikke. :-/ Den grønne mannen blir bare stående og dirre. (skjer av og til) Trooor jeg la til deg på lista, da finner jeg vel mailadressa di inni der et sted? Vel, skal alltids få avgårde mob.nr mitt innen søndag. Å dæver'n, dette skal bli gøy! ;-)

Oops, nå hører jeg isbilen!

*Pofff...*

*gapskratter!*

Isbil på denna tiden??

Ja detta'ne kan bli morro, jeg skal på leiting etter et bra sted med godt oversyn til cam'et. Gi tilbakemld etter hvert....

*gapskratter!*

Isbil på denna tiden??

Ja detta'ne kan bli morro, jeg skal på leiting etter et bra sted med godt oversyn til cam'et. Gi tilbakemld etter hvert....

Sånn, nå er neste uke's middager redda.

Kom til å tenke på noe; St Snoopy er ikke helligere enn at hun går inn her og snoker i tråden vår, og da FINNER HUN JO UT ALT!

Pokker, hva gjør vi nå? Ber webbis om å slette tråden?

Sånn, nå er neste uke's middager redda.

Kom til å tenke på noe; St Snoopy er ikke helligere enn at hun går inn her og snoker i tråden vår, og da FINNER HUN JO UT ALT!

Pokker, hva gjør vi nå? Ber webbis om å slette tråden?

Å pokker.....det tenkte vi ikke på. Men det er jo helt fram til søndag da, tror du hun går så langt tilbake i tiden?

Annonse

Har ikke så mye..ehh..ingenting faktisk å sammenligne med, men det ser bra ut dette, Jiggis.

*imponert over intensiteten i tastinga*

OKay, eneste andre alternativet er "trynfjøl" vinkelen, men da ser du ikke så mye mere heller da.

Så du synes jeg er en ihuga taster? Ikke den eneste som sier det nei. Jeg er også kallt "The Keybord Molester"...hehe

Kommer hun ikke til å logge seg på i det hele tatt før søndag?

*håpe*

Tror ikke det, hun er på jobben til fatter'n i helga. Men for sikkerhets skyld kan du jo spørre webbisen :)

Nå kommer fruen hører jeg så jeg må stikke. Vi tastes :)

OKay, eneste andre alternativet er "trynfjøl" vinkelen, men da ser du ikke så mye mere heller da.

Så du synes jeg er en ihuga taster? Ikke den eneste som sier det nei. Jeg er også kallt "The Keybord Molester"...hehe

Jeg har det omvendt; Tastaturet blir demonisk når jeg er på msn, tastene går amok og begynner å ommøblere seg selv. The great Retz molestor. Har planer om å ansette en djevelutdriver for å ordne opp i surret.

Jeg har det omvendt; Tastaturet blir demonisk når jeg er på msn, tastene går amok og begynner å ommøblere seg selv. The great Retz molestor. Har planer om å ansette en djevelutdriver for å ordne opp i surret.

Når skifta du forresten nick? Sånn apropos..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...