Ung1365380375 Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg holder på å gjøre en oppgave om hjerneslag, og i den anledning har uttrykket "Cerebral Trombose" dukket opp. Jeg har ikke klart å finne ut hva dette betyr, og lurer på om det er oen som kan forklare dette begrepet for meg? 0 Siter
nina28 Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Cerebral kommer fra det latinske ordet cerebralis som betyr "som hører til hjernen", cerebrum. Trombose er fortetning, form for blodkoagel, i en blodåre. Cerebral trombse = fortetning i en blodåre i hjernen. Håper du vart litt klokere. 0 Siter
Ung1365380375 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Hei, tar du MDMIM du og? Jepp! Men jeg fant ut av det selv til slutt. Har fått øvingen godkjent;) 0 Siter
Gjest xandra Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Jepp! Men jeg fant ut av det selv til slutt. Har fått øvingen godkjent;) Litt rart man ikke kunne bruke boken til akkurat den øvelsen, men men. Det er jo nesten gratis vekttall:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.