Gå til innhold

Hvilket forum er dere mest inne på?


Gjest Miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åpent

Sex

Samliv

Meldinger

Har også vært innom foreldreforum, men jeg får bare kjeft.

Det samme gjelder psyk og overgrep.

Da må jeg si at de på urinveisforumet er langt mer tolereante!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som grunnprinsipp sjekker jeg 100 neste.

Stort sett ser jeg etter kjente nick.

Meldinger, Webmaster og Åpent Forum kan jeg evt. lese gjennom trådlistene på og der kan det være både tema og nick som fenger.

På Overgrep og Psykiatri ser jeg etter innlegg fra de jeg har blitt kjent med på chat.

På andre fora er det mer tilfeldig at jeg roter meg inn - og stort sett da via 100 nyeste.

Ifølge søkefunksjonen er fordelinger som følger:

Meldinger: 338

Åpent Forum: 236

Webmaster: 196

Overgrep: 102

Psykiatri: 69

Foreldre-småbarn: 21

Data: 16

Graviditet: 15

Livssyn og etikk: 13

Seksualitet: 12

Mindre enn 10:

Adopsjon, Gynekologi, Mat og ernæring, Røykeslutt, Trydgespørsmål, Ufrivillig barnløshet, Ungdomsforum, Allmennmedisin, Foreldre-tenåringer, Rusterapi - likesinnede, Samliv og Spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som grunnprinsipp sjekker jeg 100 neste.

Stort sett ser jeg etter kjente nick.

Meldinger, Webmaster og Åpent Forum kan jeg evt. lese gjennom trådlistene på og der kan det være både tema og nick som fenger.

På Overgrep og Psykiatri ser jeg etter innlegg fra de jeg har blitt kjent med på chat.

På andre fora er det mer tilfeldig at jeg roter meg inn - og stort sett da via 100 nyeste.

Ifølge søkefunksjonen er fordelinger som følger:

Meldinger: 338

Åpent Forum: 236

Webmaster: 196

Overgrep: 102

Psykiatri: 69

Foreldre-småbarn: 21

Data: 16

Graviditet: 15

Livssyn og etikk: 13

Seksualitet: 12

Mindre enn 10:

Adopsjon, Gynekologi, Mat og ernæring, Røykeslutt, Trydgespørsmål, Ufrivillig barnløshet, Ungdomsforum, Allmennmedisin, Foreldre-tenåringer, Rusterapi - likesinnede, Samliv og Spiseforstyrrelser.

Grundig som alltid... hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grundig som alltid... hehe :o)

Hadde ikke gjort det fullt så grundig om jeg ikke var interessert i å vite tallene selv, da.

Når jeg først satte meg ned og fant ut av de, så var det jo likså greit å inkludere de her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt etter humør kikker eg på:

åpent

seksualitet

samliv

eller:

åpent

psykiatri

overgrep

ellers havner eg iblant inn andre steder, dersom eg ser noko interessant i 100 nyeste.

ser gjerne på innlegg fra dei eg kjenner, for å sjå korleis dei har det. av og til får eg sånne anfall av akutt erfarings- og klokhetsutgytelse og svarer masse på psyk. andre ganger er eg i surrehumør og svarer svadainnlegg med svadasvar på åpent. ofte berre leser eg, og filosoferer over diverse assosiasjoner som dukker opp, men finner ut at eg bør avholde meg fra å skrive det her, enten på grunn av lengden eller saklighetsnivået (sistnevnte kan slå begge veier..).

jadda...lengde, jah...*lukke munnen med eit smell*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...