Gå til innhold

Hva het musikeren som var med..


Aika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jeg som er musikeren, og jeg er ikke svart! Gudbedre... Riktignok raper jeg en god del, både høyt og langt, blant annet kan jeg si Kjell Kristian Rike og Knut Th. Gleditsch på en rap, men å kalle meg for raper er også for drøyt. Og takk gud og alle gode makter for at jeg ikke er svensk! Derimot har jeg vært på TV3 en rekke ganger, men det var ikke igår.

kdr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er musikeren, og jeg er ikke svart! Gudbedre... Riktignok raper jeg en god del, både høyt og langt, blant annet kan jeg si Kjell Kristian Rike og Knut Th. Gleditsch på en rap, men å kalle meg for raper er også for drøyt. Og takk gud og alle gode makter for at jeg ikke er svensk! Derimot har jeg vært på TV3 en rekke ganger, men det var ikke igår.

kdr

Prøv og skjerp deg litt, jeg er ikke intresert i de "morsomhetene" dine, så bare klapp igjen, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det var Ken og sangen heter Eld Och Djupa Vatten - jeg elsker den!! Takk til trrrrish, som hjalp meg på vei :)

jeg visste bare om sangen mamma, men nå laster jeg ned eld och djupe vatten også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musikeren - også kjent som raperen

Prøv og skjerp deg litt, jeg er ikke intresert i de "morsomhetene" dine, så bare klapp igjen, takk!

Folk med staveproblemer pleier uansett ikke å ha god humor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...