Gå til innhold

Huspriser....sukk....


happygirl

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke at det går an, jeg...

I dag la vi inn bud for 3 gang på halvannen uke...på 3 forskjellige hus/leiligheter altså...

Den vi ikke fikk i dag, var en leilighet i 4 mannsbolig fra 1991 på 75 m2. Den endte på 1.320.000

Den forrige var en horisontal delt selveierleilighet på 65 m2 fra 1961 som endte på 1.215.000.....

Syns det er helt villt.....

Jeg kan jo si at jeg bor i Tønsberg, og nå tror jeg jammen meg Tøsnberg har karret seg langt opp på lista over hvor det er dyrt å bo....

Hva må man betale for en tilsvarende leilighet der DU bor?????

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, har dere vært å bydd på leilighetene i strøket vi bodde i, da vi var der nede? Vet ikke hvordan prisene er her i byen nå. Men jeg vet om boretslagsleiligheter som har gått for rett over millionen. Så det er nok desverre svært dyrt. Hva om dere forsøker å by på leilighet utenfor Tønsberg? Det blir vel ikke så dyrt da? Dere bor jo ikke akkurat i sentrum nå, så det burde vel være mulighet å finne noe i nærheten der som ikke er alt for dyrt?

Lykke til!

ps: har du fått pakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke akkurat nå

8-900 000. Og jeg bor i GOKK.

Men et gokk med høye huspriser uten like.

Det er dyrt å bo her, dyrere mat, dårligere utvalg, dyrere klær etc etc

Nada kultur.

Blargh.

Til sammenligning .. byen inneholder bare rundt 4-5000 innbyggere. Kommunen rundt 7000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelt så dyrt

Leiligheten vår (75 kvm) fikk ny takst i sommer, 2,5 mill. Den er over 100 år gammel, så den er asolutt ikke ny og fancy. Gammelt IKEA-kjøkken, ok bad, to stuer og ett soverom.

Ligger på Majorstua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...