Gå til innhold

Undersøkelse


neo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den positive ville være den lokale baby-utstyrsforretningen, der de husker MEG fra gang til gang (hun ene husket til og med datoen for det siste keisersnittet mitt!) og svinger seg rundt på flekken for å yte service. Sist det var salg hos Simo, f.eks., ordnet de det slik at jeg kunne få kjøpe produktet av dem her i Arendal til samme pris som på fabrikkutsalget i Fredrikstad. Dette ordnet de i løpet av fem minutter da jeg var innom.

Den negative er nok uten tvil Sengetøylageret, eller Jysk som det heter nå. Med unntak av én hyggelig fyr i Lillesand så har jeg ennå til gode å oppleve at noen der er spesielt opptatt av kundeservice og smidighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig spørsmål.

Men det må bli samme svar i begge kategorier...

Rema 1000 er en innmari kjedelig butikk å handle på fordi den har dårlig utvalg og ser lite innbydende ut. Det er jo negativt.

Samtidig sparer jeg mye penger på å handle på Rema, derfor er jeg der minst en gang i uka for å handle. Det er positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den positive ville være den lokale baby-utstyrsforretningen, der de husker MEG fra gang til gang (hun ene husket til og med datoen for det siste keisersnittet mitt!) og svinger seg rundt på flekken for å yte service. Sist det var salg hos Simo, f.eks., ordnet de det slik at jeg kunne få kjøpe produktet av dem her i Arendal til samme pris som på fabrikkutsalget i Fredrikstad. Dette ordnet de i løpet av fem minutter da jeg var innom.

Den negative er nok uten tvil Sengetøylageret, eller Jysk som det heter nå. Med unntak av én hyggelig fyr i Lillesand så har jeg ennå til gode å oppleve at noen der er spesielt opptatt av kundeservice og smidighet..

Oj, det der med sengetøylageret tro om det er likt over hele landet?

For jeg føler faktisk akkurat det samme her i byen. Service er ett fremmedord på sengtøylageret her i alle fall, om du i det hele tatt finner noen ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv: Leketøybutikken på Måløy Glassmagasin (Brio). De er kjempegreie og har f.eks. sendt meg varer (ikke i oppkrav) når jeg ikke har hatt anledning å kjøre dit. De er hjelpsomme, høflige og blide, og det er alltid hyggelig å handle der.

Negativ: Spar-kjøp. Både (de fleste) ordrebehandlerene på postordre og en stor del av butikkbetjeningen både i Førde og Bergen er direkte sure og lite imøtekommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det der med sengetøylageret tro om det er likt over hele landet?

For jeg føler faktisk akkurat det samme her i byen. Service er ett fremmedord på sengtøylageret her i alle fall, om du i det hele tatt finner noen ansatte.

"(..) om du i det hele tatt finner noen ansatte."

Nettopp! Det står kanskje en forvirra stakkar i kassa som ikke vet noen ting, knapt nok hvorvidt det er noen andre på jobb - og i alle fall ikke hvor de befinner seg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget positiv: Ark bokhandelen på Egertorget. De har en kjempeflott barneavdeling, og ringte meg for å fortelle meg at boka jeg bestilte hadde kommet. Hyggelige, serviceminded og kan faget sitt. :o)

Negativ: IKEA på Furuset, Posten på Bryn senter og den lokale RIMI-butikken. Makan til verna bedrifter skal man leite lenge etter! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"(..) om du i det hele tatt finner noen ansatte."

Nettopp! Det står kanskje en forvirra stakkar i kassa som ikke vet noen ting, knapt nok hvorvidt det er noen andre på jobb - og i alle fall ikke hvor de befinner seg..!

Ja der fikk du det sagt.

Fatter ikke hvorfor folk velger seg en slik jobb om de ikke vil yte litt service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative: Sengetøylageret, Big, Bertil O. Steen og Notabene. Rett og slett pga dårlig service.

Positive? Hmmm, de fleste andre. Kommer ikke på en spesiell. Jo, Brio-butikken er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der fikk du det sagt.

Fatter ikke hvorfor folk velger seg en slik jobb om de ikke vil yte litt service.

Sannsynligvis mangel på tiltakslyst og/eller utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...