Gå til innhold

Gå ut alene i kveld?


Gjest Girlie

Anbefalte innlegg

Hei:)

Har så lyst til å gå ut i kveld, men nå er de tre jeg skulle ut sammen med enten syke eller for slitne. Dritt!

Har lyst til å gå ut likevel, men er det for sært...?

Jeg er 29 år og bor i en europeisk storby.

Jeg vet om et sted det ofte pleier å være andre norske, men vet ikke...

Skal jeg ta meg ei flaske vin og dra ned i byen utover kvelden eller holde meg hjemme, tro?

Vil ikke at noen skal SE at jeg er der alene, da føler jeg meg liksom så Vera Venneløs..

Hmmmmmmmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra ned på det stedet du og kjøp en flaske vin å nyt den.

Det kommer sikkert noen bort til deg og tar kontakt også

Ha en fortreffelig aften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil sannsynligvis tro du er en sånn trygg og grei person som kan gå ut aleine.... særlig sånn et sted der du kan regne med å møte folk du har møtt før!

Muligheten for å bli bedre kjent med de andre er jo mye større når du går ut alene. Hvis du går ut med tre venninner, kommer jo dere til å snakke sammen, og dessuten er det få som tør å menge seg inn i en gjeng "fnisende venninner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...