Gå til innhold

Noen som vet?


perna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ikke nøye hva gaven koster vel? Liker du den så beholder du den, liker du den ikke så bytter du den i noe du liker.

Mener du at du pleier og bytte personlige gaver?Da hadde jeg blitt forbanna om jeg var giveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du pleier og bytte personlige gaver?Da hadde jeg blitt forbanna om jeg var giveren.

Ja det har skjedd at jeg har byttet gaver. Det er ikke ofte men det har skjedd. Det minner meg om at jeg har en cd her jeg må få bytta, grunnen...jeg hadde den fra før.

Hva er galt med å bytte en bursdagsgave eller julegave? Du sier selvsagt ikke til givern at du ikke liker gaven da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du at du ikke er fornøyd med gaven om prisen er lavere enn forventet??

Det er tanken bak som teller vet du!

jeg bare lurte på om det var noen som visste hva det ca kosta jeg, for jeg har nemlig ikke peiling på sånt. verre var det faktisk ikke. har ikke sagt jeg ikke liker gaven, det var kjempefine glass. er jo kjekt å vite hva vedkommende har brukt på meg, så jeg veit sånn ca hvor mye jeg skal gi tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare lurte på om det var noen som visste hva det ca kosta jeg, for jeg har nemlig ikke peiling på sånt. verre var det faktisk ikke. har ikke sagt jeg ikke liker gaven, det var kjempefine glass. er jo kjekt å vite hva vedkommende har brukt på meg, så jeg veit sånn ca hvor mye jeg skal gi tilbake..

Du har tydeligvis et kynisk forhold til gaver. Det er åpenbart ikke fornøydhetsgraden, men prisen som teller.

Hva spiller vel det for rolle hva gaven kostet så lenge du er fornøyd? Når du skal kjøpe gave til dem, så sørg for å kjøpe noe de vil like. Prisen er underordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en fin gave må vel du sjøl avgjøre?

Det eneste jeg lurte på var hvor mye disse koster!!!Skulle ikke starte en stor diskusjon om hva som er god gavemoral.Noen som liker å bruke pekefingeren her skjønner jeg. Men det er ingen som klarer å svare på det jeg spør om. Merkelig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg lurte på var hvor mye disse koster!!!Skulle ikke starte en stor diskusjon om hva som er god gavemoral.Noen som liker å bruke pekefingeren her skjønner jeg. Men det er ingen som klarer å svare på det jeg spør om. Merkelig!?

Æh, du spurte da vitterlig om det var (sitat:) "en fin gave"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, du spurte da vitterlig om det var (sitat:) "en fin gave"?

Hvis du leser hele greia ser du at det står"hvor mye koster vinglass fra magnor glass..."

Et enkelt spørsmål,klarere kan du ikke få det. Så mange svar, men alikevel ingen som svarer på spørsmålet.Jeg får benytte meg av linken jeg fikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser hele greia ser du at det står"hvor mye koster vinglass fra magnor glass..."

Et enkelt spørsmål,klarere kan du ikke få det. Så mange svar, men alikevel ingen som svarer på spørsmålet.Jeg får benytte meg av linken jeg fikk!!

Ser bare ett spørsmålstegn, jeg - etter frasen "er det en fin gave lissom"..

Du kan jo i det minste smile og være fornøyd med å ha fått en slik lang tråd, da! *trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...