Gå til innhold

satanist - (ps: langt innlegg)


Gjest -unwanted-

Anbefalte innlegg

Gjest -unwanted-

Noen uker før sommerferien traff jeg en jente på "bli-kjent" disco for neste års 8.klassinger (vi gikk da i 7.)

Vi ble utrolig gode venninner.

Noen uker før vi skulle begynne i 8.klasse fikk hun det for seg at hun var satanist. Helt greit for meg, ettersom jeg tenkte det bare var en fase hun ville komme over.

Nå har vi gått i 8. i ca. 3 uker, og hun holder fortsatt på med dette satanist tullet sitt. Hun tror gutta liker henne pga. det, men i virkeligheten snakker de bak ryggen hennes om hvor utrolig teit det er av henne.

Folk i 10., 9., og nesten alle i vår klasse har begynt å reagere kraftig.

Hun gjør seg sterkt bemerker i kantina der hun går i sorte klær, nagler, og med dette satanist tegnet sitt. pluss det halvt blonde håret da....

Hver fredag er det jesus-møte på skolen. Og hver gang slenger hun dritt til de som holder møtet. Selvsagt - de fleste er der bare for morro, men de som slenger komentarer, gjør det av morsom hensikt, og gjør det på en måte som ikke er for støtende for de som faktisk er såpass kristne.

Venninnen min misforstod HELT! Og da en jente i 9.klasse som er ganske så tykk og ganske merkelig begynte å fortelle om hvor vondt hun hadde det, hvordan hun før hadde spredt gleder undt seg, og at når hun flyttet hit for to år siden, fikk oppleve så mye vondt, forsvant den gleden. Så fortalte hun at på konfirmasjons undervisningen hadde hun møtt en av de guttene hun var god venn med da hun var en glad jente. Han var glad enda, og hun ble enda tristere da hun fikk merka hvor vondt hun virkelig hadde det.

Jeg og noen andre venninner tok dette veldig alvorlig, og vi syntes synd på henne.

denne liksom-satanistiske venninnen min begynte å rope skjellsord til den stakkars 9.klassinger. Da bad de andre venninnene mine meg om å gå ut for å prøve å snakke med henne, og da jeg prøve det, sa hun bare at det dreit hun i. Så viste hun dette satanist tegnet sitt (det med de to midterste fingrene nede, tommelen ut, og de to andre opp) og sa at "det dreit hun i".

Hun tror hun er kul bare pga. dette.

Jeg, som ikke engang ER gotisk, eller satanist, vet mer om hva denne "religionen" (vet ikke om det kan kalles det...) innebærer, enn det hun selv vet. Hun er ikke med i noe miljø, og synes bare at blod og død er "kult". Gotiske og satanister synes at død er nmoe romatisk - ikke noe kult. Det er 'en av tingene.

Hun vil ikke høre, og denne saken har begynt å virke irriterende også på meg.

Til de vennene hun hadde før hun begynte på den nye skolen, skryter hun hele tiden av at musikk læreren kommer til å gi henne gode karakterer fordi hun har så fine pupper, at alle guttene digger henne, og at vi har hatt masse prøver. Ingen av delene er sant.

Jeg har prøvd i fortelle henne at hun må kutte ut med dette mange ganger, med hun sier bare at hun driter langt faen.

Hva skal jeg gjøre? kutte vennskapet? hun var utrolig grei å bvære samen med før dette satanist-tullet!!!

Jeg er like gammel som henne (13år) , bare noen måneder eldre.... Hun er akkurat som en annen venninne av meg , hun dreit også i andres følelser (nå tenker jeg på dette med 9.klassingen.) Denne venninnen dreit etterhvert også i meg, og trodde hun hadde makjt over meg - så henne har jeg avsluttet vennskapet med.

Det er så rart.... at mennesker utgir seg for å være noen helt andre enn de de egentlig er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette syns jeg var merkelig oppførsel av venninnen din! kanskje hun liker å vekke oppsikt og få oppmerksomheten eller noe. kanskje hun trenger den. jeg ville prøvd å si til henne at jeg krevde hun oppførste seg som folk. hjelper det ikke, blir det vanskelig..uffi..høms..*tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...