Gå til innhold

Høye mål i livet !


Gjest Hrmf.........

Anbefalte innlegg

Gjest Hrmf.........

Angelina Jolie

Skuespilleren, for tiden i gang med innspillingen av «Tomb Raider II», har bestemt seg for å fortelle sin første mann, Johnny Lee Miller, at hun fortsatt elsker ham.

- Fantastisk ektemann

- Det er mye jeg ønsker å gjøre før jeg dør, sier Jolie ifølge Sky News.

- Jeg vil blant annet fortelle Johnny at jeg elsker ham, men det vet han kanskje allerede. Jeg vil takke ham for at han var en fantastisk ektemann så lenge vi var gift, sier Jolie - og sender et aldri så lite spark bak til hennes nylig fraseparerte ektemann Billy Bob Thornton.

- Våre prioriteringer gikk i hver sin retning over natten, sier Jolie om Thornton.

Toppløs-drøm

Jolie har flere drømmer hun har bestemt seg for å prøve å oppfylle. Hun ønsker blant annet å spasere rundt toppløs.

- Jeg ser disse mennene som jobber utendørs. De har alltid bare overkropper. Det ønsker jeg også å gjøre, bare vandre rundt i olabukser og ellers ingenting, sier Jolie.

Brannstang

Men det er ikke alt hun ønsker seg. Høyt oppe på ønskelisten står en brannstang.

- Jeg ønsker å få installert en hjemme på soverommet. Ingenting er så sexy som å skli ned en brannstang. Soverommet er rett over kjøkkenet, og jeg liker tanken på å bevege meg fra et rom til et annet på den måten, sier Jolie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...