Gå til innhold

Overgrep

smilende bustehode

Anbefalte innlegg

smilende bustehode
Skrevet

Jeg lurer på om noen kan gi meg et godt råd ang.hvordan jeg kan få stoppet en pedofil i å forgripe seg på sin datter når jeg ikke har kontakt(personlig) med noen av dem?(og dermed ingen "håndfaste" bevis,bare en inderlig visshet langt inn i magen!)

Jeg ble selv utsatt for overgrep av denne mannen i mange år,men klarte å stanse ham selv når jeg var tenåring.Senere anmeldte jeg, og noen av de andre han forgrep seg på,ham og vi "vant" saken.(hvis det går an å si at man vinner over en som har knust barndommen din og alle barnslige illusjoner og drømmer til pinneved.)

Han fikk noen mnd i fengsel,og var smart nok til å separere seg fra sin kone når han satt inne slik at barnevernet ikke fikk noen gyldig grunn til å sjekke barna hans nærmere.Når han var ferdig å sone,flyttet han bare hjem igjen til kone og barn.Og jeg VET at han fortsetter å forgripe seg på barn/datteren.

Er det noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg kan hjelpe datteren,(som ikke vet hvorfor eller at han satt fengslet,så vidt jeg vet), og andre han ødelegger for å tilfredsstille seg selv og sine syke lyster.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei,

Jeg tror den formelle metoden består av å levere en "bekymringsmelding" til Barnevernet...

Hvor gammel er ungen?

Med vennlig hilsen

PS: Det finnes et eget forum for Overgrep på DOL.

Skrevet

unnskyld for at jeg svarer, for jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt... jeg er bare så ufattelig oppgitt over at han som ble funnet skyldig virkelig bare satt noen MÅNEDER i fengsel!! HÆLVETES FAEN!!!!!!!!!! :(((((

smilende bustehode
Skrevet

Hei,

Jeg tror den formelle metoden består av å levere en "bekymringsmelding" til Barnevernet...

Hvor gammel er ungen?

Med vennlig hilsen

PS: Det finnes et eget forum for Overgrep på DOL.

Blir bekymringsmeldinger tatt på alvor og vil det bli gjoert noe når jeg ikke har bevis bare "magefølelse"?

Hun er 13 år,men ser ut som en prostituert 30-åring...

Moren er helt kontrollert av mannen og vil nok stå 100% på hans side,hun har gjort det dør.

Skrevet

Blir bekymringsmeldinger tatt på alvor og vil det bli gjoert noe når jeg ikke har bevis bare "magefølelse"?

Moren er helt kontrollert av mannen og vil nok stå 100% på hans side,hun har gjort det dør.

Hvis du forteller BV at du ble utsatt, og at kreket ble dømt, så burde de ta det på alvor... Men det er klart at reaksjonen varierer.

Jeg ville møtt opp personlig og snakket med en saksbehandler. Spør etter en med "erfaring i overgrepssaker".

De har taushetsplikt, så de kan nok ikke fortelle deg mye av hva de gjør.

En annen person du kan snakke med er helsesøsteren på skolen hennes. Fortell så mye av din historie som du orker, og si at du er redd for at det skjer igjen. Klasselæreren hennes er en annen person.

Siden hun er så gammel som hun er, så går det kanskje an å snakke med henne også? Jeg vet ikke om du kjenner henne?

Og du - det er FLOTT at du bryr deg!

Med vennlig hilsen

Skrevet

1. Send skriftlig melding til barnevernet, prøv å formulere deg kort, saklig og alvorlig.

2. oppsøk jentungen. Hun er tretten år. Ingen har sikkert snakket med henne. Fortell at du ser hun ikke har det bra, at du har mistanke om hva som foregår. At hun kan snakke med deg, du har vært gjennom samme faenskap.

Bare det at EN ENESTE person bryr seg er EN MILLIARD ganger bedre enn ingenting.

Annonse

smilende bustehode
Skrevet

unnskyld for at jeg svarer, for jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt... jeg er bare så ufattelig oppgitt over at han som ble funnet skyldig virkelig bare satt noen MÅNEDER i fengsel!! HÆLVETES FAEN!!!!!!!!!! :(((((

Takk for din reaksjon,Rosalita.Det var slik vi følte det den gangen også.Dommen lød på 1 år,(for mange overgrep på 5 jenter under 14år),men det vil i realiteten si ca8-10 mnd.inne og når du trekker fra permisjonene han fikk innvilget var soningstiden i virkeligheten 6 mnd!

Er det rart at vi følte oss tråkket på enda en gang??Samtidig var det utrolig deilig å kjenne at vi ble trodd av juryen.Men dommene de får for å ha ødelagt andres liv er en vits!

Takk til dere andre for gode råd,jeg skal ta kontakt med barnevernet over helgen.

Jeg lurer bare på om han får vite hvem som har gitt bekymringsmeldingen?

Konen (og han) har truet med å "knekke" meg før og jeg tror ikke jeg orker det kjøret en gang til.Jeg er kanskje feig,men jeg har tre barn å ta meg av også.Og de fortjener en mor som har overskudd til dem.

Skrevet

Takk for din reaksjon,Rosalita.Det var slik vi følte det den gangen også.Dommen lød på 1 år,(for mange overgrep på 5 jenter under 14år),men det vil i realiteten si ca8-10 mnd.inne og når du trekker fra permisjonene han fikk innvilget var soningstiden i virkeligheten 6 mnd!

Er det rart at vi følte oss tråkket på enda en gang??Samtidig var det utrolig deilig å kjenne at vi ble trodd av juryen.Men dommene de får for å ha ødelagt andres liv er en vits!

Takk til dere andre for gode råd,jeg skal ta kontakt med barnevernet over helgen.

Jeg lurer bare på om han får vite hvem som har gitt bekymringsmeldingen?

Konen (og han) har truet med å "knekke" meg før og jeg tror ikke jeg orker det kjøret en gang til.Jeg er kanskje feig,men jeg har tre barn å ta meg av også.Og de fortjener en mor som har overskudd til dem.

Hei,

"Feig" er omtrent det siste ordet som noen kan kalle deg. "Kjempetøff" passer nok bedre. Du kan virkelig være stolt over at du overlevde misbruket kreket utsatte deg for, at han ble dømt og at du har krefter til å gjøre noe for andre. Du burde fått en premie.

Ønsker deg alt vel.

Med vennlig hilsen

smilende bustehode
Skrevet

Hei,

"Feig" er omtrent det siste ordet som noen kan kalle deg. "Kjempetøff" passer nok bedre. Du kan virkelig være stolt over at du overlevde misbruket kreket utsatte deg for, at han ble dømt og at du har krefter til å gjøre noe for andre. Du burde fått en premie.

Ønsker deg alt vel.

Med vennlig hilsen

Takk,sør..

Skrevet

hvis han har forgrepet seg på deg da vet du jo 100% sikkert at han er skyldig, og da synest jeg at du bør finne en måte og få hjertet hans til å stoppe og slå for alltid.

Skrevet

hvorfor legger du ikke ut navnet på svinet og adressen hans? hvis du ikke tør å få fjernet søpla fra jordens overflate og seks fot ned der det hører hjemme, så kansje noen andre tør.

Gjest Forbannet
Skrevet

hvorfor legger du ikke ut navnet på svinet og adressen hans? hvis du ikke tør å få fjernet søpla fra jordens overflate og seks fot ned der det hører hjemme, så kansje noen andre tør.

Var som jeg skulle sagt det selv

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...