Gjest Liza i London Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 *klemmer flat og henter vaniljesausen* Synes du er tøff jeg som begynner å jobbe igjen. Håper du får en rolig natt... mailfaneskapet funker ikke.. men kan vi rangle litt? orker du det? *slenger noen kjøttboller inn i det innmari schwæære gapet ditt* hadde det nå enda vært en flaske vin du helte i gapet, så....da kunne det jo blitt en noe pussig natt her! jeg må ta meg en tur ned nå, så kanskje rangle litt.vet ikke ennå 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 hadde det nå enda vært en flaske vin du helte i gapet, så....da kunne det jo blitt en noe pussig natt her! jeg må ta meg en tur ned nå, så kanskje rangle litt.vet ikke ennå *iler til for å hente en flaske vin* pip når du kommer tilbake klems 0 Siter
birdie Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 jeg synes den glorien din ser litt upusset ut! Hm. Har kanskje gått en stund siden sist den var i bruk, ja.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 *glise* du blekke tatt av tornadoen? 0 Siter
birdie Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 du blekke tatt av tornadoen? Nei, husk at jeg nettopp har født - er en stund til jeg er nede i matchvekt igjen. ;o) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Nei, husk at jeg nettopp har født - er en stund til jeg er nede i matchvekt igjen. ;o) hehe 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 hadde det nå enda vært en flaske vin du helte i gapet, så....da kunne det jo blitt en noe pussig natt her! jeg må ta meg en tur ned nå, så kanskje rangle litt.vet ikke ennå håper du kommer..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.