Solsikke Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Du lot meg i stikken i kveld igjen:( Her har jeg sittet i timer å ventet på deg på msn, men ingen lurven logger på*s* Neida tuller bare. Håper det går bedre med dere og sykdommen da. Jeg fikk eldstemann avgårde i tide, men herregud som jeg pakket til han. Han var nedlesset av utstyr, regntøy, tursko,støvler, fiskestang,sovepose, termos, matpakke, mat og snop da. Måtte le litt da jeg sendte han avgårde, det er jo bare en helg de skal være borte*s* Glemte selvsagt å sende med han penger, men han har lørdagssnop så det er vel neppe så farlig. Forsøkte å ringe han nå i kveld, men enten hadde han slått av mobilen eller så var det ikke dekning. Ikke akkurat god mobildekning der oppe. Men han ha det garantert morsomt I morgen skal vi på nordlandsmessa. Det regna sånn at vi droppe vedhoggsten foreløbig. Får se om det blir noe i morgen ettermiddag. Sambo vil at vi skal dra dit i morgenkveld også ligge der til søndag, så vi får se hva det blir til. Men vi tastes eller snakkes sikkert snart Stor klem fra meg ps: hils guttene fra meg da og Bozak selvsagt*s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71336-lillelurven/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.