Gå til innhold

kommer ikke på noe forunfti overskrift

Anbefalte innlegg

sitter på en rød liten stol å har d vondt i natt..

er utrygg.. føler meg ikke trygg i d hele tatt.. ikke noen plass.. er livredd.. og savner en trygg favn.. savner at noen kanskje kan ta meg for den jeg er.. her og nå.. ikke den jeg var.. eller den jeg kan bli.. jeg er meg jeg.. verken mer eller mindre.. så kan de ikke for pokkers se d snart..!! å prøve å godta d.. istedet for å skulle endre på alt..!!

trenger at noen bryr seg selv om jeg ikke allti klarer spørre etter litt trøst.. trenger at noen ser meg i blant selv om jeg gjemmer meg vekk.. gjemmer meg vekk fordi verden er farli eller fæl..

trenger at noen ser den lille jenta bak masken.. og tør å ta kontakt med henne..

for er den lille jenta som trenger støtte.. er den lille jenta som så sårt savner en trygg favn.. kanskje en klem, men som er så redd for hva som skjer etter klemmen.. er så redd for å sstå igjen alene.. enda engang..

jenta krøker seg sammen og gjemmer seg langt langt inne i mørket.. mørket.. som hun egentli hater... men.. som er d eneste trygge hun kjenner til.. er på tide at noen ser denne lille jenta nå...

*sender masse klemmer til de som vil ha*

Fortsetter under...

Gjest klem Nica

Sender masse klemmer tilbake!

Kjenner meg så godt igjen i innlegget ditt!

Kjenner deg ikkje, men skulle gjerne trøsta deg litt. Skulle latt deg få vite at du e god nok akkurat sånn som du e nå, for den du e!

Masse klemmer kommer din vei her!!

(håper du finner noen som tør å gi klemmer i RL òg...!)

-og d veit du vennen.. viss du tørr å tru.. du e den du e på godt å vondt, å ej e gla i dej som du e..! å d me veit du... viss du tørr.. om d e nåke ej vil forandre på me dej, so e d at ej vil ta vekk alt d vonde å gi dej tilbake live ditt.. som du fortjena.. ej e her.. uansett.. å klemme dej no både tidt å ofte..-so sant ej takla d sjøl..(å ofte ellers oxo:) veit kor ej e vennen..

kjempegla i dej vennen min..!

*klemma*

Er ikke alltid man har en fornuftig overskrift

Håper at det har blitt bedre siden den natten.

Hvem er det du føler at ikke godtar deg for den du er, og på hvilken måte ?

Vi ser deg, vi :-) Det er bare ikke så lett å vite når du trenger å være i bakgrunnen og bare vite at vi er der uten å taste om ting, og når du vil taste om noe.

Jeg er her en god del av tiden - og det er bare å sende en PM om du trenger å lufte noen tanker...

Det neste avsnittet kan tolkes i flere retninger - men uansett tror jeg du vil kunne oppnå støtte og trygghet slik du ønsker deg det.

Livet har mange tøffe utfordringer - og for deg som har en del ekstra ballast er det uforholdsmessig mange av de. Men de kan overvinnes alle sammen, og du kan legge det bak deg og begynne å se fremover.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...