bobla1365380358 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 hei i de siste dagene har jeg begynt å reagere allergisk hver gang jeg sprayer med synarela. jeg klør i nese øyne og svelg, og føler for å nyse HELE tiden, det er skikkelig intenst...er det noen andre som har de samme symptomene??? gikk veldig lenge på synarela sist gang, og da reagerte jeg ikke sånn som nå /c; har prøvd å komme inn på felleskatalogen for å finne ut hva som er "normalt" av bivirkninger men har ikke fått det til.....den vil ikke .. takknemlig for svar mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fisk69 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hei på deg!! Jeg måtte også veldig nyse etter at jeg tok sprayen, og var stadig veldig tett i nesen, jeg har en gammel felleskatalog og der stod det at irritasjon i neseslimhinnen var en av bivirkningen. Det at du klør i halsen er vel en allergisk reaksjon, men det kan jeg ikke hjelpe deg med. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Hei på deg!! Jeg måtte også veldig nyse etter at jeg tok sprayen, og var stadig veldig tett i nesen, jeg har en gammel felleskatalog og der stod det at irritasjon i neseslimhinnen var en av bivirkningen. Det at du klør i halsen er vel en allergisk reaksjon, men det kan jeg ikke hjelpe deg med. Lykke til hei fisk69 takk for svar. jeg får vel bare holde ut med plagene tenker jeg, er ikke så lenge til jeg er ferdig.... hva med deg? er det lenge til du skal teste? lykke til!! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.