Gå til innhold

En liten kosesang - ren avslapning :o)


Poetica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:- 0 (det var den lørdagen)

mm..jeg fikk den via mail fra bestekompisen min. Han skrev:

Heia!

Her kommer en liten lørdags-formiddags-kose-mail:

Ha lyden på så du kan følge med på teksten

Klem fra Dagfinn

Da jeg prøvde å ringe ham, for å flå'n, så var han SELVSAGT ikke hjemme, den sniken! :o(

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poetica, da!!!!

Sitter nå og skjelver :o)

Uffja.. jeg og! :oO

Jeg prøvde å åpne den uten lyd, men...eh... Det var visst lyd der lell, og da ble det liksom ikke noe særlig mindre guffent.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med inngrodd mistenksomhet til _enkelte_ menneskers motiver, lente jeg meg tilbake og venta på ev reaksjoner på innlegget FØR jeg åpna linken.

Ja, den var ekkel, men jeg var godt forberedt. ;-)

*det er ikke pent å forfølge de paranoide*

(jungelord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med inngrodd mistenksomhet til _enkelte_ menneskers motiver, lente jeg meg tilbake og venta på ev reaksjoner på innlegget FØR jeg åpna linken.

Ja, den var ekkel, men jeg var godt forberedt. ;-)

*det er ikke pent å forfølge de paranoide*

(jungelord)

_Enkelte_ kan da aldri være meg!? Jeg som aldri gjør sånt mot noen! Unntatt denne ene gangen, da... >:o>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Enkelte_ kan da aldri være meg!? Jeg som aldri gjør sånt mot noen! Unntatt denne ene gangen, da... >:o>

Jeg har gode antenner når det legges vekt på kooooz og aaavslapning, he he. Når det i tillegg står "liten" og "ren", begynner antennene å vibrere. Hmmm...tenker jeg da, her er det noe som skurrer.

ALARM!

*Ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...