Gå til innhold

helluen alle sammen*s*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jasså, på skola nu. Det er bra!! Ka du skal bli når du blir stor da??

Når jeg var 3-4 år så hadde jeg framtida klar.....Jeg skulle bli en gutteengel som tissa sennep på slemme folk.

Heia Apostrof.

Hva jeg skal bli når jeg blir stor? Hm... muligens blobsterdekoratør, dekoratør, interiørarkitekt, noe kreativt hvertfall.

Fikk "oppskrifta" ja. hehe...

Bra med deg?

Bynte i gruppe i går. Blir nok tøft, men skal man greie gå videre, er det bare å jobbe med seg selv. Føles mer riktig faktisk der det er andre i samme situasjon, selv om alle historiene og opplevelsene er ulike..

*klæmm*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71367-helluen-alle-sammens/#findComment-353571
Del på andre sider

Heia Apostrof.

Hva jeg skal bli når jeg blir stor? Hm... muligens blobsterdekoratør, dekoratør, interiørarkitekt, noe kreativt hvertfall.

Fikk "oppskrifta" ja. hehe...

Bra med deg?

Bynte i gruppe i går. Blir nok tøft, men skal man greie gå videre, er det bare å jobbe med seg selv. Føles mer riktig faktisk der det er andre i samme situasjon, selv om alle historiene og opplevelsene er ulike..

*klæmm*

Alle har jo noe "hemmelig" til felles og så skammen da....Selv om historiene er forskjellige så kan man trekke mange likhetstrekk mellom de følelsene som man sitter igjen med etter sexuelleovergrep. Det er godt å kunne fortelle uten å måtte forklare...

Kjempeflott at du blir med i gruppe.......kanskje du tilslutt starter ei sjøl, sånn som vi snakka om på tlf.

Kreativ, ja det er nok noe for deg. Du har jo ett blomsternavn også da, Svibel. Skjønner ikke hva mora di tenkte på jeg!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71367-helluen-alle-sammens/#findComment-353607
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Alle har jo noe "hemmelig" til felles og så skammen da....Selv om historiene er forskjellige så kan man trekke mange likhetstrekk mellom de følelsene som man sitter igjen med etter sexuelleovergrep. Det er godt å kunne fortelle uten å måtte forklare...

Kjempeflott at du blir med i gruppe.......kanskje du tilslutt starter ei sjøl, sånn som vi snakka om på tlf.

Kreativ, ja det er nok noe for deg. Du har jo ett blomsternavn også da, Svibel. Skjønner ikke hva mora di tenkte på jeg!?

*lol*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71367-helluen-alle-sammens/#findComment-355105
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...