Gå til innhold

Hvilken spiller bør jeg bruke!


perna

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som kan si meg hvilken spiller som er best til å spille Mp3,video begge deler slik at man slipper å ha flere spillere. Og hvilken som er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som er best på begge deler samtidig, egentlig. Winamp er vel blant de beste mp3-spillerne, til video avhenger det litt av hvilket format videoen er, men selv bruker jeg stort sett The Playa, Windows Media Player og PowerDVD.

Det er nå engang best å bruke et skrujern til å skru med og en saks til å klippe med, selv om du _kan_ utføre begge oppgavene med en lommekniv. På samme måte er det ikke alltid et mål å bruke samme program til alle oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som citoyen sier. Imidlertid kan man spille både musikk og video med den nyeste Winamp versjonen. Er ikke sikker på hvor mange formater den støtter.

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er best på begge deler samtidig, egentlig. Winamp er vel blant de beste mp3-spillerne, til video avhenger det litt av hvilket format videoen er, men selv bruker jeg stort sett The Playa, Windows Media Player og PowerDVD.

Det er nå engang best å bruke et skrujern til å skru med og en saks til å klippe med, selv om du _kan_ utføre begge oppgavene med en lommekniv. På samme måte er det ikke alltid et mål å bruke samme program til alle oppgaver.

Den er grei! Jeg lurer på en ting når jeg skal spille av musikk i Mediaplayer (Mp3) så har det begynt å hakke høres ut som en sliten CD. Med en gang jeg beveger musa eller jobber med programmet spiller den bra igjen. Hva kan dette være. Har brukt Mediaplayer en stund uten disse problemene. Benytter jeg winamp går det bra. Det irriterer meg bare at jeg ikke klarer å finne ut av det. Jeg er ikke noen dataguru men setter pris på om noen har noen forslag til hva dette kan være. Har stilt dette spørsmålet før uten at det har bidratt til noe hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...