Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Helt enig, grusomt tregt! Har varslet de teknisk ansvarlige om dette, så vi får håpe det rettes opp ganske snart.

I mellomtiden kan jeg benytte anledningen til å minne om at når dere oppdager at tjenesten går tregt, er det bedre at dere tar noen minutters pause i stedet for å klikke og klikke og klikke.

Jo flere som klikker og klikker, jo tregere går tjenesten for alle. Ta fri noen minutter, strekk på bena, trekk frisk luft etc. og prøv igjen senere. Ettersom dette er en helsetjeneste, skal jeg ikke anbefale pause med røyk og kaffe... *s*

Helt enig, grusomt tregt! Har varslet de teknisk ansvarlige om dette, så vi får håpe det rettes opp ganske snart.

I mellomtiden kan jeg benytte anledningen til å minne om at når dere oppdager at tjenesten går tregt, er det bedre at dere tar noen minutters pause i stedet for å klikke og klikke og klikke.

Jo flere som klikker og klikker, jo tregere går tjenesten for alle. Ta fri noen minutter, strekk på bena, trekk frisk luft etc. og prøv igjen senere. Ettersom dette er en helsetjeneste, skal jeg ikke anbefale pause med røyk og kaffe... *s*

Jeg kan gjøre det, jeg! *oppofrende* Med unntak av røyken, da.

Altså:

Ta dere en kaffe når det er tregt her, folkens! Eller hva med en tur innom http://www.bokprat.com ? ;o)

Jeg kan gjøre det, jeg! *oppofrende* Med unntak av røyken, da.

Altså:

Ta dere en kaffe når det er tregt her, folkens! Eller hva med en tur innom http://www.bokprat.com ? ;o)

Det var nettopp det jeg gjorde :0) Og så fant jeg en bok på nettet som jeg printa ut, om metafysikk og sånt, det tok TID (jallaprinter)

Og nå er det fart i sakene her igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...