Gå til innhold

Oi da.. (forhold og sånt)


Gjest bfn

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når kanskje dama di skal drekke når hun er på besøk hos bestevennen sin hvor hun overnatter? Hun overnatter av praktiske årsaker. Hun ville besøke han siden det er lenge siden hun har sett han + at han bor veldig langt borte.

Men hva bør jeg kanskje si og gjøre? Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hun skal vel både drikke, spise, gå på do, dusje og pusse tenner...

Tror du det vil ha noen som helst positiv virkning for deg, om du sier noe i noen som helst retning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun skal vel både drikke, spise, gå på do, dusje og pusse tenner...

Tror du det vil ha noen som helst positiv virkning for deg, om du sier noe i noen som helst retning?

Blir vel litt annerledes når man har promille i kroppen. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er bestevennen har dei vel hatt høve til både å kose og ha sex saman før, og fulle saman har dei vel sikkert også vore?

Med mindre kjærasten din er totalt upåliteleg, ville eg gått ut i frå at alt er ok. Og om ho MOT formodning er ein dass som no prøver å lure deg trill rundt, er det nok ikkje mykje hjelp same kva du gjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er bestevennen har dei vel hatt høve til både å kose og ha sex saman før, og fulle saman har dei vel sikkert også vore?

Med mindre kjærasten din er totalt upåliteleg, ville eg gått ut i frå at alt er ok. Og om ho MOT formodning er ein dass som no prøver å lure deg trill rundt, er det nok ikkje mykje hjelp same kva du gjer.

Nei, hun er jomfru. Vet ikke om de har vært fulle sammen før.

Jeg kan stole på henne. Men jeg liker ikke at hun ska drikke sammen når hun ska overnatte + uten at jeg er med. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er jomfru. Vet ikke om de har vært fulle sammen før.

Jeg kan stole på henne. Men jeg liker ikke at hun ska drikke sammen når hun ska overnatte + uten at jeg er med. :(

Men om dette verkeleg er bestevennen, skulle ein vel tru dei ville ha vore kjærastar for lenge sidan om dei likte kvarandre på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om dette verkeleg er bestevennen, skulle ein vel tru dei ville ha vore kjærastar for lenge sidan om dei likte kvarandre på den måten?

Jo, det skulle man jo tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...