Gå til innhold

Landslaget.


nalle noll

Anbefalte innlegg

Hva sier dere til dette da?

Det er det beste spillet Norge har gjor noen gang.

Resultatet burde vært til vår fordel, men mere spenning skal man lete lenge etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har du helt rett i,har hoppet meg igjennom kampen!!

Klarte ikke sitte stille,den mest spennende fotball kampen jeg har sett på leeenge!!

Ja, jeg også.I tillegg har jeg skreket så mye at jeg er helt hes

Naboene må tro jeg har fått mitt livs beste knu....:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også.I tillegg har jeg skreket så mye at jeg er helt hes

Naboene må tro jeg har fått mitt livs beste knu....:=)

He he,et knull kan vel ikke måle seg med en spennende fotballkamp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, og det lovar godt for fortsetjinga, dersom dei greier å ta med seg denne entusiasmen og lagspelet vidare i kvalik'en, i tillegg til publikumstøtta. Det er ingen tvil om at Noreg _kan_ kvalifisere seg til EM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billy Bokhylle

Nåja, må ikke ta av helt her da. Det var bra i dag, men det beste landslaget noen gang har prestert var det nå slett ikke.

Begge danskemålene var jo solide forsvarstabber. Og vi hadde kjempeflaks som fikk med oss poeng - hele laget var jo totalt utslitt etter 70 minutter.

Hva iallverden Semb mente med å ta med Leonardsen får vi vel aldri svar på. Og hvilken trener er det som trenger utespillerne til å fortelle han hvordan han skal disponere laget under kampen? Solskjær sto jo på sidelinjen og forklarte hva han måtte gjøre halvparten av 2 omgang.

Det var bra at laget stilte opp med litt innsats, og godt å se Ivers og Solskjær samarbeide så bra, men jeg håper dette ikke redder Semb - da går vi bare en ny rekke med hederlige (og knapt det) nederlag i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja, må ikke ta av helt her da. Det var bra i dag, men det beste landslaget noen gang har prestert var det nå slett ikke.

Begge danskemålene var jo solide forsvarstabber. Og vi hadde kjempeflaks som fikk med oss poeng - hele laget var jo totalt utslitt etter 70 minutter.

Hva iallverden Semb mente med å ta med Leonardsen får vi vel aldri svar på. Og hvilken trener er det som trenger utespillerne til å fortelle han hvordan han skal disponere laget under kampen? Solskjær sto jo på sidelinjen og forklarte hva han måtte gjøre halvparten av 2 omgang.

Det var bra at laget stilte opp med litt innsats, og godt å se Ivers og Solskjær samarbeide så bra, men jeg håper dette ikke redder Semb - da går vi bare en ny rekke med hederlige (og knapt det) nederlag i møte.

blablablabla.

Tuller:=).

Nå er ikke jeg ekspert i fotball.

Jeg kan bare snakke om det jeg ser,og jeg syntes gutta ga alt under hele kampen.

Jeg også reagerte på at Solskjær gikk ut og diskuterte strategien.Fikk en flau smak i munnen da.

Kanskj denne kampen gjorde at semb får opp øynene og spiller mer aggresivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blablablabla.

Tuller:=).

Nå er ikke jeg ekspert i fotball.

Jeg kan bare snakke om det jeg ser,og jeg syntes gutta ga alt under hele kampen.

Jeg også reagerte på at Solskjær gikk ut og diskuterte strategien.Fikk en flau smak i munnen da.

Kanskj denne kampen gjorde at semb får opp øynene og spiller mer aggresivt.

Har du kjøpt navnet ditt på ikea forresten?;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billy Bokhylle

Har du kjøpt navnet ditt på ikea forresten?;=)

Ikea? Nei, jeg ble døpt slik, jeg. Tror det er tradisjon i slekta. Skal sjekke med bror min, Ivar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billy Bokhylle

blablablabla.

Tuller:=).

Nå er ikke jeg ekspert i fotball.

Jeg kan bare snakke om det jeg ser,og jeg syntes gutta ga alt under hele kampen.

Jeg også reagerte på at Solskjær gikk ut og diskuterte strategien.Fikk en flau smak i munnen da.

Kanskj denne kampen gjorde at semb får opp øynene og spiller mer aggresivt.

Innsats = bra!

Ferdigheter = middels!

Trener = dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea? Nei, jeg ble døpt slik, jeg. Tror det er tradisjon i slekta. Skal sjekke med bror min, Ivar.

eller så kan du gå rett til faren din Svante og høre med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, må ikke ta av helt her da. Det var bra i dag, men det beste landslaget noen gang har prestert var det nå slett ikke.

Begge danskemålene var jo solide forsvarstabber. Og vi hadde kjempeflaks som fikk med oss poeng - hele laget var jo totalt utslitt etter 70 minutter.

Hva iallverden Semb mente med å ta med Leonardsen får vi vel aldri svar på. Og hvilken trener er det som trenger utespillerne til å fortelle han hvordan han skal disponere laget under kampen? Solskjær sto jo på sidelinjen og forklarte hva han måtte gjøre halvparten av 2 omgang.

Det var bra at laget stilte opp med litt innsats, og godt å se Ivers og Solskjær samarbeide så bra, men jeg håper dette ikke redder Semb - da går vi bare en ny rekke med hederlige (og knapt det) nederlag i møte.

Riktignok forsvarstabber, men også uovertruffen dansk angrepsfotball på et nivå Norge aldri har vært i nærheten av.

Nordmenn er kort og godt ikke i stand til å spille ball langs bakken. Midtbanen er et sørgelig skue rent ferdighetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kamp, men jeg savner variasjon i spillet.

Jeg klarer ikke å se sånt jeg.

Jeg liker en kamp som begge lagene presser.Det syntes jeg er spennende

Og det gjorde begge lagene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...