Gå til innhold

Press!


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det var tydligvis det gutta, samt Semb, trengte.

Det her var bra, og vi tapte/vant (alt ettersojm..) 2-2 i en kamp hvor nordmennene i 90 % av kampen, rundspilte danskene.

Dette var gøy, og fortsetter det sånn er det grunn til optimisme i forhold til norsk fotballframtid!

Dette er første gang i mitt liv at jeg har hatt lyst til å kysse John Carew!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp det har du rett i,dette føltes som en seier..

Har ikke lange negler lengre nei,de forsvant da vi ble snytt for to klare straffer!

Ja, jeg banna fælt da, og vekket nok noen sovende naboer, men shit au.

Jeg blei i det minste ikke anmeldt for mine brutale skrik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, detta var bra! Bra tæl, bra innsats! Hadde danskene dratt hjem med tre poeng i bagen, hadde det vært et erkeeksempel på verdens iboende dævelskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, detta var bra! Bra tæl, bra innsats! Hadde danskene dratt hjem med tre poeng i bagen, hadde det vært et erkeeksempel på verdens iboende dævelskap!

Ja.... som sagt.. jeg takler ikke Carew og han ekstremt overlegene holdning, men i dag ville jeg faen meg kyssa fyren! :)

Du vil vel det hele tiden men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...