Gå til innhold

Innpåsliten?


Gjest hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Gjest hvor går grensen?

Hei:)

Hadde en liten flørt med en venn av en venn tidlig i sommer. Vi likte hverandre veldig godt, men han er gift. Han hadde problemer i ekteskapet(hørt den før?) og sa at han helst ville unngå å forelske seg i meg - det ville bare gjøre livet mer komplisert.

Jeg ser ham fortsatt på fester o.l da vi har til dels den samme omgangskretsen og vanker på de samme stedene.

Jeg synes nesten det virker som han unngår å ta kontakt med meg. I går var det såvidt han hilste på meg enda det var en måned siden jeg hadde sett ham. Vi bare spurte hverandre hvordan det går og begge svarte "ok".

Det er klart at det ikke kan bli noe mellom oss, men jeg synes likevel ikke vi skal unngå hverandre. Vet ikke om det er det han driver med da, men...

Jeg vil absolutt ikke virke innpåsliten og vil ikke ta initiativ til å hilse eller utveksle ord med ham lenger.

Er det mulig han tror jeg er forelska (jeg er nå litt betatt da..) og at han får angst og skygger banen?

Jeg ville ALDRI ha lagt meg etter ham, men kanskje han ikke er klar over det?

Virker det innpåslitent at jeg går på de samme stedene som ham? Jeg er jo der sammen med venner, men likevel.. forstår han det?

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muligens er han såpass redelig at han a) ikke vil oppmuntre deg hvis du har følelser for ham og/eller B) unngår deg for ikke å få sterkere følelser for deg siden han jo har valgt å bli i ekteskapet sitt. Han sa jo også at han ikke ville forelske seg i deg. Hvis han er veldig redd for at det skal skje, er det ikke så rart at han begrenser mengden kontakt mest mulig. I så fall synes jeg du skal respektere det. Ingen av dere er tjent med at følelsene øker i styrke hvis det allikevel ikke kan bli noe mellom dere.

Hvis dere alltid har vanket på de samme stedene, oppfatter han det sikkert ikke som om du følger etter ham. At det kan føles litt ukomfortabelt for dere begge er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo gift! Han angrer sikkert på å ha bedratt sin kjære. Vet ikke hvor langt dere gikk, men han vil vel sikkert ikke mer.

Hold deg unna, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...