Gå til innhold

To dager på overtid....

Gjest cizz

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig hvor lite som skal til...

Mensen skulle vært her for to dager siden, og mer skal det ikke til før jeg går rundt og dirrer av spenning. Jeg vet at dere alle forstår hva jeg snakker om!

Jeg kjenner jo at den kommer, hvorfor kan den ikke bare komme og slutte å plage meg på denne måten!

Det er jo heller ikke sånn at jeg er regelmessig som en klokke akkurat. Sukk.

Jeg vil gjerne hilse til alle som prøver og strever, og til alle som har lyktes!

Jeg kjenner igjen mange navn her inne, er ikke sikkert at så mange kjenner igjen meg siden jeg omtrent ikke har vært her de siste 4 mndr.

Kanskje jeg til og med snart er klar for å komme tilbake til maillisten, yogi jeg ser du søker etter folk! :-)

Frustrert ventehilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, cizz - kjekt å høre fra deg igjen!!

Jotakk - følelsen av å gå fullstendig av hengslene når mensen er på overtid kjenner jeg godt igjen.

Min løsning på det problemet har vel stort sett vært å sponse produsenten av CB med enda noen kroner...!

Håper å høre mer fra deg fremover, cizz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...