Gå til innhold

Vennligst legg merke til......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehehe! Nei, ikke gå! Er du sikker på at du ikke lar deg tirre bare bittelitt engang? ;)

Syns forresten du har vært utrolig flink til å holde deg på matta idag, men det _kan_ da ikke holde? ;)

Det er det jeg er redd for også - at det ikke skal holde altså! :-) Kanskje jeg bør gi meg mens leken er god?

Men jeg føler meg usedvanlig medgjørlig (he-he) til tross for at dette vanligvis er den verste perioden i måneden. Men jeg tok en migrenetablett tidligere i dag, og den virket faktisk veldig bra! Det ligger der i bakhodet enda, jeg kjenner det jo, men det er til å leve med.

Men nå er det faktisk noe litt spennende på tv, så jeg går ut og tar en titt. Kanskje jeg kommer tilbake etterpå.

PS! Kommer ikke inn på MSN i kveld - gjør du?

Det er det jeg er redd for også - at det ikke skal holde altså! :-) Kanskje jeg bør gi meg mens leken er god?

Men jeg føler meg usedvanlig medgjørlig (he-he) til tross for at dette vanligvis er den verste perioden i måneden. Men jeg tok en migrenetablett tidligere i dag, og den virket faktisk veldig bra! Det ligger der i bakhodet enda, jeg kjenner det jo, men det er til å leve med.

Men nå er det faktisk noe litt spennende på tv, så jeg går ut og tar en titt. Kanskje jeg kommer tilbake etterpå.

PS! Kommer ikke inn på MSN i kveld - gjør du?

Spennende på TV? Hva da?

Msn er forresten ikke noe problem her.

Rart du er her ekstra mye når du har migrenen din molli! Gå og legg deg nå. Det er det beste som er. Orker du å sitter foran denne lyse skjermen kan du umulig være plaget av migrene iallfall.

Om jeg er her ekstra mye da, må være fordi jeg er ekstra kranglevoren. Hvor er det da bedre enn å være enn her?:-)

Fra spøk til alvor - ikke sitt og gi diagnoser på nettet om ting du ikke vet, er du snill. Hvordan vet du hva jeg har, bedre enn jeg selv og legen min?

Det er, som de aller fleste migrenepasienter vet, forskjellige grader av anfall og migrene. Noen er milde og lar seg kurere med migrenemedisin. Andre er middels, og atter andre igjen lar seg ikke stoppe av noenting - ikke engang dobbel dose migrenemedisin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...