Gå til innhold

Å balansere på knivseggen


hu'

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt i flere år, men har endelig fått medisiner som virker (håper jeg). Men i det siste har jeg kjent at det går litt utfor igjen. Men det går bare mot kanten av stupet og ikke utfor, som så mange ganger før. Det kjennes ut som at jeg balanserer på en knivsegg og det er ikke godt. Jeg sover dårlig, har lite energi og tårene triller lett. Jeg savner så veldig å kunne ha det godt inni meg!!!

Det er nesten mer slitsomt å holde seg oppreist på kanten enn det er å la seg falle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære deg! Ikke fall er du snill...vent ihvertfall til jeg er friskmeldt...og det er så lenge til at da er du friskmeldt også. Jeg trenger deg skjønner du. Helt sant!

Den gode følelsen inni seg? Å ha lyst på livet? Ordene er fremmede. Det har de vært lenge. Å jeg kjennner meg jo så altfor godt igjen i det du skriver. Men hva gjør vi da for h...? Vi går jo på alt av piller og terapi. Jeg vet ikke hva jeg skal trøste deg med..

Jo, foresten: Du er og blir et utrolig flott menneske. En gang trøstet du meg. De ordene levde jeg på et helt år. De trøsteordene var svært svært viktige for meg det året.

La deg selv bremse litt nå. Du må ikke gjøre alt. La deg selv være dårlig. Prøv å aksepter det, uten å bli altfor skuffet.

Vi sees snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...