Gå til innhold

Det klør så sinnsykt

Anbefalte innlegg

Det startet for ca. 1,5 dager siden med røde utslett som klødde. Var hos legen, fikk Atarax-tabletter mot kløingen, og noen andre tabletter på P som skulle dempe utslettene. Fikk også beskjed om å kjøpe Zyrtec, hvilket jeg gjorde. Legen sa det var en allergisk reaksjon på noe som jeg har fått i meg og ikke tålt. Utslettene er over hele kroppen, og kløingen føler jeg blir bare verre og verre. =(

Jeg har klødd på meg dø-blod og har skrapet opp huden noen steder. Prøver å ikke klø meg, men jeg klarer bare ikke. Blir desperat.

Har brukt en hel tube Eurax, men ikke det hjelper engang...

Er det noen som har et godt råd om hva jeg kan bruke av enten salve eller piller eller hvasomhelst (reseptfritt helst) som virkelig stopper kløingen? Jeg gråter av fortvilelse, og sover ikke mer enn ca. 2-3 timer om natta fordi det klør så forferdelig... Jeg blir gal av det, og er rimelig desperat nå... please help me!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71434-det-kl%C3%B8r-s%C3%A5-sinnsykt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nathalie!

Jeg synes ordentlig synd på deg. Har nemlig hatt det slik selv i 8 år. Var igjennom utallige tablettkurer og kortisonbehandlinger. Daglig lysbehandling ved sykehuset. Kløen kom innenfra, noe var fullstendig galt inni meg. Det er da ikke normalt å ha det slik. Jeg fikk hjelp for 1,5 år siden. Det som hjalp var å tilføre kroppen den næringen den trengte, så ordnet den opp selv. Det er som natt og dag å være syk og frisk. At du skriver dette innlegget kl. 6.14 om morgenen sier noe om hvordan du har deg. Jeg var også oppe hele nettene, klarte ikke å sove, det var den verste tiden på døgnet. Send meg gjerne en mail dersom du ønsker det:

tea tree lotion pleier å hjelpe meg mot kløe.. kanskje du kan prøve dette? den fåes kjøpt reseptfritt på apoteket eller i helsekostbutikken. Lykke til!

Hei på deg

Jeg har hatt elveblest i 7 mnd nå og den er kronisk og jeg vet akkurat åsse du har det

Har prøvd utallige medisiner og har kommet til at Telfast er nesten perfekt,den tar ikke alt utslettet men den tar KLØEN og det er jo det værste man kan ha

Har klødd meg til blods hundrevis av ganger og jeg har masse andre plager i forbindelse med denne kroniske sykdommen..

Telfast er på resept så be legen din om å skrive den ut for deg..

Hvis du lurer på noe er det bare å kontakte meg

[email protected]

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...