Gå til innhold

syntes det er positivt, jeg..


freak

Anbefalte innlegg

Heisann!

Bare noe jeg lurte på...

Jeg har nå vært sammen kjæresten min i over ett år :) *big smile*. Jeg husker de første gangene vi skulle ha sex. Det gikk ikke!! Han hadde stå og var utrolig kåt, men når han skulle trenge inn i meg så ble det slappis med en gang.

Tingen er at han var jomfru. Tror igrunn det var årsaken; presentasjonsangst. Han visste også at jeg hadde hatt 4 sex-partnere før han. Men tingen er at jeg syntes det var veldig positivt å være hans første! Følte det som en ære.

Jeg vil gjerne høre fra gutter. Føler dere et press om jenta er mer erfaren enn dere selv? Syntes dere det hadde vært bedre om det var den motsatte veien (dere mer erfarne)? Og er det positivt om jenta har litt erfaring eller skal hun helst være jomfru?

Altså, vi har et supert sexliv nå. Han klarer å slappe av, nyte og ta i mot, men er også en suveren giver. Vi har begge fått bedre erfaring dette året og liker å eksperimentere med nye ting. Jeg var bare litt nysgjerrig på folks synspunk..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal man treffe på ei jente som er jomfru i dagens samfunn, så må man være veeeeldig tidlig ute. Det virker som det ikke er unormalt at jenter har "rukket over" 10-15 sexualpartnere før de er ferdig med tenårene, og dette er jo ikke akkurat noe som hjelper selvtilliten til en fremtidig kjæreste i senga, hvertfall ikke hvis han er uerfaren selv. Ett godt råd er ihvertfall å ikke "skryte" eller fortelle så veldig mye om andre man har hatt sex med. Det kan fort lage problemer i et forhold. Om det ikke gjør det med en gang man har fortalt om det, kan det fort bli rippet opp i ved senere krangler/diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man treffe på ei jente som er jomfru i dagens samfunn, så må man være veeeeldig tidlig ute. Det virker som det ikke er unormalt at jenter har "rukket over" 10-15 sexualpartnere før de er ferdig med tenårene, og dette er jo ikke akkurat noe som hjelper selvtilliten til en fremtidig kjæreste i senga, hvertfall ikke hvis han er uerfaren selv. Ett godt råd er ihvertfall å ikke "skryte" eller fortelle så veldig mye om andre man har hatt sex med. Det kan fort lage problemer i et forhold. Om det ikke gjør det med en gang man har fortalt om det, kan det fort bli rippet opp i ved senere krangler/diskusjoner.

Morn!

Tror innlegget mitt ble litt uklart. Poenget mitt var at jeg syntes det er positivt å få seg en jomfru sexpartner, om man kan si det sånn. Den andre (uerfarne) burde ikke få mer presentasjonsangst bare fordi den ene har litt erfaring. Skjønner?

Er trøtt. Blir bare rot det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvem reserverer jajaja som nick?

Første dama mi hadde masse erfaring. Og så var hun jo noe eldre enn meg også. Hadde vel litt prestasjons angst ja, men for meg hadde det ingen betydning om hun var erfaren, eller om hun hadde vært jomfru. Synes nesten det var bra at hun hadde erfaring jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn!

Tror innlegget mitt ble litt uklart. Poenget mitt var at jeg syntes det er positivt å få seg en jomfru sexpartner, om man kan si det sånn. Den andre (uerfarne) burde ikke få mer presentasjonsangst bare fordi den ene har litt erfaring. Skjønner?

Er trøtt. Blir bare rot det her.

altså..jeg er også sammen med ei..har vært sammen med ho i snart 3 mnd... hun har vært sammen med med noen stykker etter som jeg har skjønt og som hun har fortalt...hun har også forsnakket seg litt sånn at jeg har skjønt at hun har hatt noen stykker i senga da... jeg var jomfru første gangen jeg gjorde det med henne...etter hvert når jeg fikk vite det da.....så ble det som du skrev "freak" slappis...tror kanskje jeg tenkte litt for mye på hva hun hadde opplevd og sånn med de andre...vet ikke jeg...men hun var 15...så jeg vet ikke hvor mange det er normalt å hatt da? tenker på dette hele tiden....vet ikke om det er meg det er noe galt med elelr hva??

andre synspunkter?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Første dama mi hadde masse erfaring. Og så var hun jo noe eldre enn meg også. Hadde vel litt prestasjons angst ja, men for meg hadde det ingen betydning om hun var erfaren, eller om hun hadde vært jomfru. Synes nesten det var bra at hun hadde erfaring jeg......

Det syns mange gutter og menn, at det kan være ganske deilig å bli opplært av en litt eldre og erfaren kvinne, som på toppen av det hele er forståelsesfull og støttende. Det er ofte kvinner.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det bildet du tegner av dine erfaringer stemmer meget godt overens med det seksologer ofte hører fra sine pasienter.

Gutter og menn havner ganske lett i prestasjonsangstens klør, og da stopper det opp. Det er liksom noe med at menn trenger å føle seg trygge, selvsikre og helst litt suverene for å få sexen til å fungere. Den minste underlegensfølelse så går det galt avsted. Penis holder ikke mål, den blir slapp og gutten blir lei seg, sint eller sur, noen ganger også aggressiv. Da vil han gjerne skylde på dama, at hun ikke er sexy nok o.l. Mannfolk er nokså skrøpelige på dette området. De tåler ikke så meget før de detter av lasset, og da må de ha noen å skylde på.

Dere har fått det bra til etter hvert som han har lært litt og er blitt tryggere på seg selv. Da tenker han ikke lenger så mye på din fortid. Da kan han bruke tiden til å hygge seg med deg i stenfor å tenke på ting som bare ødelegger for ham.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

altså..jeg er også sammen med ei..har vært sammen med ho i snart 3 mnd... hun har vært sammen med med noen stykker etter som jeg har skjønt og som hun har fortalt...hun har også forsnakket seg litt sånn at jeg har skjønt at hun har hatt noen stykker i senga da... jeg var jomfru første gangen jeg gjorde det med henne...etter hvert når jeg fikk vite det da.....så ble det som du skrev "freak" slappis...tror kanskje jeg tenkte litt for mye på hva hun hadde opplevd og sånn med de andre...vet ikke jeg...men hun var 15...så jeg vet ikke hvor mange det er normalt å hatt da? tenker på dette hele tiden....vet ikke om det er meg det er noe galt med elelr hva??

andre synspunkter?????

Du plages kanskje av sjalusi og utrygghet fordi hun har erfaring med andre menn, mens du er en novise i faget seksualitet.

Ikke tenk for meget på hennes fortid. Bruk heller tiden til å hygge deg slik dere nå en gang har det. Det er nå og i fremtiden dere skal leve sammen, ikke i hennes fortid. Dessuten kan hun kanskje lære deg litt, gjøre deg litt tryggere på deg selv.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...