Gå til innhold

Mer attraktivt å virke litt kostbar?


Gjest wondering

Anbefalte innlegg

Gjest wondering

Hei!

Jeg mener å ha merket at hvis man har noe på gang med en fyr e.l så er det større sjans for å få ham på kroken hvis man oppfører seg litt kostbar.

Med kostbar mener jeg at man ikke tar kontakt med ham hver gang man treffes på et utested eller at man ikke sender sms i tide og utide.

I de fleste tilfeller er det da HAN som begynner å ta mer initiativ.

Hvis JEG viser mye interesse, holder han seg mer tilbake.

Hordan forklarer dere gutter (eller jenter) dette?! Det ER noe i det, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er det ikke noe i det, og jenter som oppfører seg som du beskriver virker på meg overlegne, og jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wondering

For min del er det ikke noe i det, og jenter som oppfører seg som du beskriver virker på meg overlegne, og jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre.

Ok, men det funka for meg:)

"Kostbar" var kanskje feil ord å bruke. Kanskje jeg heller skulle brukt "ikke så pågående".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det funka for meg:)

"Kostbar" var kanskje feil ord å bruke. Kanskje jeg heller skulle brukt "ikke så pågående".

Det er selvsagt to forskjellige ting, og alt for pågående jenter på byen, er like usjarmerende som veldig pågående gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt to forskjellige ting, og alt for pågående jenter på byen, er like usjarmerende som veldig pågående gutter.

Eeeenig !!

Og Det ER bare slik at er en FOR kostbar er det ingen som "gidder" å ta kontakt med en !

PS : Uuuu , kampen i går....selv om det endte til slutt med at jeg var fornøyd med 2-2 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt to forskjellige ting, og alt for pågående jenter på byen, er like usjarmerende som veldig pågående gutter.

Uff, det er en vanskelig balansegang, ikke være for pågående men heller ikke for overlegen!

Selv bryr jeg meg døyten om pålagte normer! Dersom jeg er interessert i en fyr viser jeg det på akkurat den måten jeg vil, og dersom han ikke liker det kan han gå sin vei! Hvis han derimot gjengjelder interessen blir han nok ikke skremt vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeenig !!

Og Det ER bare slik at er en FOR kostbar er det ingen som "gidder" å ta kontakt med en !

PS : Uuuu , kampen i går....selv om det endte til slutt med at jeg var fornøyd med 2-2 ;o)

Ja, kampen i går var en gedigen opptur!

For første gang på flere år så ser jeg nesten lyst på landets fotballframtid, og fortsettelsen blir nok spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er en vanskelig balansegang, ikke være for pågående men heller ikke for overlegen!

Selv bryr jeg meg døyten om pålagte normer! Dersom jeg er interessert i en fyr viser jeg det på akkurat den måten jeg vil, og dersom han ikke liker det kan han gå sin vei! Hvis han derimot gjengjelder interessen blir han nok ikke skremt vekk...

Enig med deg, selv om jeg faktisk ikke pleier å vise min interesse så voldsomt..

Men det er vel fordi jeg er litt feig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kampen i går var en gedigen opptur!

For første gang på flere år så ser jeg nesten lyst på landets fotballframtid, og fortsettelsen blir nok spennende :)

Ja ; de var i alle fall på hugget!Det skal de ha!

Tror jeg feirer det med en kaffe & Cognac jeg nå ;o)

Har 4 Odds kuponger som jeg følger med på på nettet nu...

PS : På fredag satset jeg 60 ; og fikk igjen 722;

I går satset jeg 110 ; fikk igjen 597; Hehehe..hva med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ; de var i alle fall på hugget!Det skal de ha!

Tror jeg feirer det med en kaffe & Cognac jeg nå ;o)

Har 4 Odds kuponger som jeg følger med på på nettet nu...

PS : På fredag satset jeg 60 ; og fikk igjen 722;

I går satset jeg 110 ; fikk igjen 597; Hehehe..hva med deg ?

Jeg har ikke satset på oddsen på flere uker, men jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, selv om jeg faktisk ikke pleier å vise min interesse så voldsomt..

Men det er vel fordi jeg er litt feig :)

Ikke kom her og si at du i virkeligheten er en feig og usikker mann???

Tror jeg ikke noe som helst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom her og si at du i virkeligheten er en feig og usikker mann???

Tror jeg ikke noe som helst på!

Kanskje ikke usikker, men jeg liker ikke å være den som tar initiativ.

Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke usikker, men jeg liker ikke å være den som tar initiativ.

Helt sant!

Men det gjør jo ingenting! Det er flere og flere jenter som tar initiativet, selv foretrekker jeg det faktisk. Slipper liksom mesteparten av idiot-utsilingen ;-)

Så bare sitt på puben og se pen ut du, så skal jeg komme bort og spandere på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør jo ingenting! Det er flere og flere jenter som tar initiativet, selv foretrekker jeg det faktisk. Slipper liksom mesteparten av idiot-utsilingen ;-)

Så bare sitt på puben og se pen ut du, så skal jeg komme bort og spandere på deg!

Det er en deal! :)

Jeg gjør stort sett lite ut av meg i forhold til damesjekking når jeg er ute, men nå må det også sies at jeg veldig sjelden er ute for å "finne noen".

Og ja; heldigvis hender det at damer tar initiativ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass dum/naiv at jeg ikke skjønner hint. Jeg setter stor pris på at jenter som er interessert i meg sier ifra :)

Men nå skjer ikke det så ofte lenger, da *sukk* :) Det er ikke så mange damer som legger seg etter en som meg, som har passert 30 og har fått alderstillegget godt plassert rundt midten :) Men kona liker det så det funker for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...