Gå til innhold

For ung til å ha elsker?


Gjest mesha

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17 som har vært seksuellt aktiv i 2 år. Jeg er vant til regelmessig (og god) sex pga et langvarig forhold, som dessverre var over for noen måneder siden.

Saken nå er at jeg trives som singel, men merker savnet etter sex. Jeg tror jeg er en ganske seksuell person, har alltid hatt utbytte av god sex og kjenner kroppen min og dens reaksjoner ganske bra. Så på det området tror jeg at jeg er ganske moden.

Synes dere da at jeg kan skaffe meg en elsker? Jeg vil nemlig heller det framfor å ty til ONS som kan være litt skummelt, for ikke å snakke om stress. Hvis jeg skal få en elsker må det nødvendigvis bli en litt "eldre" gutt, for gutter på min alder er ikke så veldig erfarne. Med eldre mener jeg f.eks. i midten av 20-årene og litt oppover.

Tror dere at det er noen menn/gutter i den alderen som kan være interessert i en såpass yngre elskerinne? Eller vil det bli sett på som litt "ekkelt"? Bør jeg avfinne meg med elskere på min egen alder?

Setter stor pris på svar, og håper ikke noen kommer med skjennepreken...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • conan

    6

  • Amiga

    4

  • -Riksklysa

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Livsnyter

Unge elskerinner er som en frisk pust, en duggfrisk blomst!

Jeg er 27, og sier "jatakk, begge deler!". Det 17-åringer ikke har i erfaring, tar de igjen med en smekker, ungdommelig kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er selvsagt ikke for ung til å skaffe deg en elsker, så det er bare å gå for det!

Tror for øvrig ikke at du kommer til å slite noe særlig med å få muligheten til å bli elskerinnen til en fyr godt oppe i 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er selvsagt ikke for ung til å skaffe deg en elsker, så det er bare å gå for det!

Tror for øvrig ikke at du kommer til å slite noe særlig med å få muligheten til å bli elskerinnen til en fyr godt oppe i 20-årene.

Tørk sikkelet ditt, sdd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er selvsagt ikke for ung til å skaffe deg en elsker, så det er bare å gå for det!

Tror for øvrig ikke at du kommer til å slite noe særlig med å få muligheten til å bli elskerinnen til en fyr godt oppe i 20-årene.

Enhver gutt i 25-30-årsalderen fantaserer da om ei sprek elskerinne på 17.. det er bare ikke alle som tør inrømme det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver gutt i 25-30-årsalderen fantaserer da om ei sprek elskerinne på 17.. det er bare ikke alle som tør inrømme det ;)

Jeg innrømmer det gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en person på 17 år er for ung til å ha et seksuelt forhold som ikke er en del av et kjæresteforhold er vel ganske individuelt.

Måten du ordlegger deg tyder på at du er moden nok.

Høyst sannsynlig vil du kunne finne unge menn et godt stykke opp i 20-årene som vil være interesserte, såvel som menn på din egen alder.

Pass imidlertid på at premissene er gjensidig klarlagt på forhånd, og at din utvalgte respekterer deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge elskerinner er som en frisk pust, en duggfrisk blomst!

Jeg er 27, og sier "jatakk, begge deler!". Det 17-åringer ikke har i erfaring, tar de igjen med en smekker, ungdommelig kropp.

Klø på:) nei du er ikke for ung for innstillinga di er helt ok.

kos deg det er stor synd å ikke nyte sin kropp

en yngre gutt er skjeldent like morro , men da hjelper den store kjærligheten osv.

egenlig så er ikke yngre gutter mindre forskjellige enn eldre tro meg alder er ikke en garanti for evner så om du skal gå til kilden og bli seksuelt tilfredstilt mens du venter på den store kjærligheten tenk mere kemi enn alder,

ex gubben min traff jeg i en alder av 16 år da hadde jeg hatt et meget avangsert seksuelt forhold til en mann i beg av 30 åra før det, og la oss si det sånn det tok ikke lag tid før gubben skjønnte triksene så yngre er ikke nødv dårligere .

At yngre gutter stort sett er følelsessmessig umodene og lett blir sjalu etc. det ekke morro, men der er det heller ingen garantier i en eldre mann.

Spill med åpne kort og husk at sex skaper bånd mellom mennesker :) enyoy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg blitt for gammel for deg nå som jeg ikke er tenåring lenger? *s*

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men for egen del så er ikke alderen til kvinnfolka så veldig relevant. Selvsagt innenfor gitte rammer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men for egen del så er ikke alderen til kvinnfolka så veldig relevant. Selvsagt innenfor gitte rammer :)

Nettopp fylt 20... tenkte du bare gikk etter spreke 17-åringer jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fylt 20... tenkte du bare gikk etter spreke 17-åringer jeg nå.

Å nei, du. Jeg er nok mer selektiv i forhold til mine prefaranser, enn som så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, du. Jeg er nok mer selektiv i forhold til mine prefaranser, enn som så :)

Det var da enda godt.

For meg duger kun mørke muskuløse gutter over 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å forsyne seg! Så lenge du er tydelig med at det bare er sex du er ute etter, så syns jeg du bare skal finne deg en elsker.

Jeg tror heller ikke du kommer til å ha noen som helst problemer med å finne en eldre elsker. Som en annen har svart så tror jeg de fleste (men selvsagt ikke alle) menn i den aldersgruppen gjerne vil ha en yngre elskerinne. Jeg har også fantasier om det, men siden jeg er godt gift lar jeg det bli med fantasiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...