Gå til innhold

laptopen gjør om innstillingene selv...


forbrenner

Anbefalte innlegg

Jeg låner en laptop av hjelmemiddelsentralen av visse grunner.Den har Windows98.

Jeg har valt innstillingene som på hvor lang tid det skal gå for skremen slår seg av,når harddisken slår seg av og valg av skjermbeskytter.

Men det kan gå enten 2 min eller mer uten at jeg bruker den og den endrere innstillingene selv,(eller jeg slår av pc-en og neste gang har ting endret seg)og slår av skjermen eller noe av de andre,eller ofte endre på alle de innstillingene.Enda jeg velger både bruk og lagrer innstillingene.Hva skal jeg gjøre for at innstillingene skal holde seg til de jeg vil.

Det har ikke plaget meg egentlig,men nå begynner jeg bli lei av at den slår seg av hvert andre minutt,enda jeg stiller den inn på å noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig at hjelpemiddelsentralen har lagt inn programvare som styrer at brukeren ikke skal kunne endre innstillinger, siden det er en utlåns-PC. Kanskje du kan ringe dem og høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at hjelpemiddelsentralen har lagt inn programvare som styrer at brukeren ikke skal kunne endre innstillinger, siden det er en utlåns-PC. Kanskje du kan ringe dem og høre?

Takk for tipset,skal gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...