Gå til innhold

Iron Maiden på ferieturen...


Bassisten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Espen Lie stiller selvsagt ikke i disse guttas klasse, men han har i hvertfall blitt fiskeguide!

Det neste blir vel at Chuck Norris begynner å gjøre reklame på tv-shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Lie stiller selvsagt ikke i disse guttas klasse, men han har i hvertfall blitt fiskeguide!

Det neste blir vel at Chuck Norris begynner å gjøre reklame på tv-shop.

Akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat...

Følger du med på hockey?

Isåfall: Hvem var best i går, vif eller F/A?

Så at resultatet ble 5-5, men vet fint lite annet om kampforløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Lie stiller selvsagt ikke i disse guttas klasse, men han har i hvertfall blitt fiskeguide!

Det neste blir vel at Chuck Norris begynner å gjøre reklame på tv-shop.

hehe, good one :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Lie stiller selvsagt ikke i disse guttas klasse, men han har i hvertfall blitt fiskeguide!

Det neste blir vel at Chuck Norris begynner å gjøre reklame på tv-shop.

Var det en intern fleip eller hva...........?................. Chuck Noris har jo solgt treningsapparater på TV-Shop ganske lenge...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det en intern fleip eller hva...........?................. Chuck Noris har jo solgt treningsapparater på TV-Shop ganske lenge...........

Du tok ikkje den nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en intern fleip eller hva...........?................. Chuck Noris har jo solgt treningsapparater på TV-Shop ganske lenge...........

Hva?

Er Norris på tv-shop?

Jaja... vi lever i en gal verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?

Er Norris på tv-shop?

Jaja... vi lever i en gal verden.

Denne merkelige forfilmen der han blir forfulgt og angrepet på gaten, banker opp fyren for deretter å holde en 53 minutters demonstrasjon på en fantastisk romaskin med massasje element, boksåpner, neglklipper, osv. Type treningsapparat med alt tilbehør som en swiss army kniv.

Ganske ubrukelig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne merkelige forfilmen der han blir forfulgt og angrepet på gaten, banker opp fyren for deretter å holde en 53 minutters demonstrasjon på en fantastisk romaskin med massasje element, boksåpner, neglklipper, osv. Type treningsapparat med alt tilbehør som en swiss army kniv.

Ganske ubrukelig tror jeg.

Ja, det meste du kjøper der er nok rimelig ubrukelig, akkurat som de avdankede skuespillere som prøver og selge varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det meste du kjøper der er nok rimelig ubrukelig, akkurat som de avdankede skuespillere som prøver og selge varene.

PS: Cindy Crawfard var med en gan ;o)

Sånn rumpe , armer og lår treningssak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Espen Lie stiller selvsagt ikke i disse guttas klasse, men han har i hvertfall blitt fiskeguide!

Det neste blir vel at Chuck Norris begynner å gjøre reklame på tv-shop.

He he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget med ekte helter!

Ekte heltar som kjempar mot Brann om kvalikplassen. Dersom Brann mot all formoding skulle vinna den kampen dei har til gode i serien, går dei forbi heltane dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte heltar som kjempar mot Brann om kvalikplassen. Dersom Brann mot all formoding skulle vinna den kampen dei har til gode i serien, går dei forbi heltane dine...

De er fremdeles mine helter! Er'ke noen medgangssupporter, jeg altså. *snurt*

Dere har ikke gjort det så fryktelig bra de siste åra dere heller, tross alt - så du må'kke komme her og komme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fremdeles mine helter! Er'ke noen medgangssupporter, jeg altså. *snurt*

Dere har ikke gjort det så fryktelig bra de siste åra dere heller, tross alt - så du må'kke komme her og komme her!

Psjt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...