Gå til innhold

Til dere som har Webcam


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du ha cybersex?

*ler* Ja, hvordan i all verden visste du det???

Nei, men man blir veldig nyskjerrig på folk, etterhvert som man har snakket med dem over lengre tid.Selv om bilder er ok*s*

Cybersex må da være et platt alternativ, når man har en mann av kjøtt og blod i hus?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Ja, hvordan i all verden visste du det???

Nei, men man blir veldig nyskjerrig på folk, etterhvert som man har snakket med dem over lengre tid.Selv om bilder er ok*s*

Cybersex må da være et platt alternativ, når man har en mann av kjøtt og blod i hus?;-)

Webcamen her heter Trust, duger men ikke veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har heter Philips ToUcam Pro, men det er et møkka cam. Det du burde kjøpe deg (det var testvinner i "Komputer for alle" i 2001) heter Logitech QuickCam Pro 3000. Logitech har som regel kun bra produkter. Dette cam'et koster litt extra men det er garrantert verdt det. Jeg driver å sparer selv. Prisen ligger rundt 1000 spenn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har heter Philips ToUcam Pro, men det er et møkka cam. Det du burde kjøpe deg (det var testvinner i "Komputer for alle" i 2001) heter Logitech QuickCam Pro 3000. Logitech har som regel kun bra produkter. Dette cam'et koster litt extra men det er garrantert verdt det. Jeg driver å sparer selv. Prisen ligger rundt 1000 spenn...

http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=4&CONTENTID=5035&countryid=13&languageid=1

der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har heter Philips ToUcam Pro, men det er et møkka cam. Det du burde kjøpe deg (det var testvinner i "Komputer for alle" i 2001) heter Logitech QuickCam Pro 3000. Logitech har som regel kun bra produkter. Dette cam'et koster litt extra men det er garrantert verdt det. Jeg driver å sparer selv. Prisen ligger rundt 1000 spenn...

Jeg er gjerne med å sponser. Mot noen små gjenytelser selvsagt.

*Knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller klok av andres skade hehe.

Man lærer ikke av andres feil. Ikke jeg iallefall.. foretrekker å gjøre mine egne. hehe...

Tungnem er jeg og... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Man lærer ikke av andres feil. Ikke jeg iallefall.. foretrekker å gjøre mine egne. hehe...

Tungnem er jeg og... :-/

Jeg har blitt veldig mistenksom og sjekker hele rommet før jeg inntar pc-posisjonen min.

*skuler rundt seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig mistenksom og sjekker hele rommet før jeg inntar pc-posisjonen min.

*skuler rundt seg*

Har du sjekka det som ser ut som et spikerslag innerst i hjørnet av veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig mistenksom og sjekker hele rommet før jeg inntar pc-posisjonen min.

*skuler rundt seg*

Hah.. ser deg nok!! ;-)

*hviske til retz: takk for linken..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...