Amiga Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 Jeg har blitt veldig mistenksom og sjekker hele rommet før jeg inntar pc-posisjonen min. *skuler rundt seg* Regner med det ja! Synd egentlig...... ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 Hah.. ser deg nok!! ;-) *hviske til retz: takk for linken..* Jeg vil også ha den nye! 0 Siter
Retz Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Jeg vil også ha den nye! Jaha, her er det auksjon på gang; foreløpig høyeste bud ligger på 3.500 kr. *vente* 0 Siter
Retz Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hah.. ser deg nok!! ;-) *hviske til retz: takk for linken..* *viske tilbake, Åh, det var da så lite* 0 Siter
Amiga Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 Jaha, her er det auksjon på gang; foreløpig høyeste bud ligger på 3.500 kr. *vente* På hva? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.