Gå til innhold

Mediaplayer 7.1


perna

Anbefalte innlegg

Hei!

Har stilt dette spørsmålet et par ganger nå, men jeg prøver en gang til. Jeg har brukt Windows Mediaplayer en stund nå og har vært fornøyd med den. Men plutslig virker det som om den henger litt musikken er hakkete og alt går så treigt hva kan dette være.Har prøv å defragmentere c: som noen skrev her men det hjalp ikke. Kan dette ha noe med at jeg bare 980mb igjen på hardisken? at det hjelper hvis jeg sletter noe eller har det noe med instillinger å gjøre. Jeg har ikke forandret på noe som jeg vet. Noen som har noe tips. Jeg har også forskt å slette playern og laste ned en ny men det er samme problemet.

PS! Jeg har ikke problem med Winamp, men der får jeg ikke spilt av f.eks musikkvideoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...